PTE Digitális Kiadványtár: Recent submissions
Now showing items 221-240 of 1020
-
Autonómia és Felelősség, VII. évf., 2022/1. sz.
(2022-10-05)Tartalomjegyzék: Foreword (5-6) --- Articles – Vaccaro, Annemarie: Fostering Inclusion Through Professional Development: The Case of Faculty Workshops at the University of Rhode Island : A Chapter Submitted for: Challenging ... -
Autonómia és Felelősség, VI. évf., 2021/1-4. sz.
Műhely: Fridrich Máté: Multiperspektíva – A gamifikáció és a konstruktivista neveléstudomány lehetséges kapcsolódási pontjai (5-17) --- Dialógus: – Szabados Péter: Választójog 16 éves kortól – elég érettek az iskolák? ... -
Mediterrán és Balkán Fórum, XVI. évf., 2022/2. sz.
Kedves Olvasó! (1) --- Mustafa Burak Şener: The Eastern Mediterranean Triangle: Cooperation Among Regional States (2-14) --- Szabó Róbert: Mohács? Nagyharsány? Siklós? - A második mohácsi csata elnevezései (15-34) --- Orsós ... -
Grastyán-füzetek 1.
(2022)A PTE Grastyán Endre Szakkollégium egyik, s talán legfontosabb pillére – a közösség és a társadalmi felelősségvállalás mellett – a kutatás. A tagság feltétele az önálló kutatómunka vagy a szakkollégium keretében folyó ... -
Texte aus Bereichen des deutschen Rechts
(Kódex Nyomda, Pécs, 2000) -
Balkán füzetek, 2022/3. különszám
Szerkesztők: Zagyi Nándor – Pap Norbert | Cím: Magyarország és a Balkán - Balkán Füzetek 2022/Különszám III. | ISBN 978-963-626-076-7 --- A Balkán Füzetek immár harmadik alkalommal jelentkező különszáma az előzőekhez hasonlóan ... -
A) EMBERIERŐFORRÁS-MENEDZSMENT GYAKORLATA MAGYARORS)ÁG 2021: Cranet kutatási jelentés
(Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, 2022)Adott egy összekuszált világ, tele váratlansággal és olyan kihívásokkal, amelyekkel a korombeli szakemberek még nem találkoztak. Ez a XXI. század. Adott egy szakma, amely folyamatosan alakul át, fejlődik, racionalizálódik ... -
Példaértékű vezetés és gyümölcsei: Tiszteletkötet Dr. Szűcs Pál Tanár úr 80. születésnapja alkalmából
(Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Vezetés és Szervezéstudományi Intézet, 2022)A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Vezetés és Szervezéstudományi Intézete ezen ünnepi tanulmánykötettel kívánja kifejezni tiszteletét és köszönetét Dr. Szűcs Pál Tanár úrnak 80. születésnapja alkalmából. Egy ... -
Az addiktológia horizontja
A jegyzet ugyan elsősorban az addiktológiai konzulens posztgraduális szakirányú továbbképzés hallgatói számára készült, de haszonnal forgathatják az egészségügyi és szociális szakmák graduális hallgatói is. A tanulmánykötet ... -
Európa természeti földrajza
(2002) -
„Elvegyültem és kiváltam”, avagy az online közösségek befolyása a fogyasztói értékítéletekre
(2022)Az elmúlt években az online közösségek mérete, a bennük lévő interakciók gyakorisága és az érintett területek változatossága olyan expanzión ment keresztül, ami a fogyasztói magatartás kutatói számára nélkülözhetetlenné ... -
Fogyasztói társadalomból megfigyelési kapitalizmus
(2022)A marketing eddigi történetében nagyon különböző formákat öltött és tartalmakat hordozott, amíg eljutottunk a társadalom elmarketingesedéséig. E kifejezés lényege, hogy az eredendően üzleti életre szabott koncepciót és ... -
A fenntartható életmód felé – a közösségek szerepének értelmezése
(2022)Az ökológiai közgazdaságtan számos kutatása jutott arra a következtetésre, hogy a jelenlegi társadalmi-gazdasági rendszerek fenntarthatatlan utakba vannak bezárva. A fenntarthatatlanság egyik fő mozgatórugója a jólét ... -
Önimádat a fogyasztás dzsungelében
(2022)Új idők járnak, az önimádat korát éljük. Ha körbenézünk online vagy offline, mindenütt hemzsegnek a nárcisztikusok. A következőkben amellett érvelek, hogy legyünk velük megértőek, hiszen 1) szociológiai szempontból a ... -
MI A MARKETING SZEREPE A KRÍZISKULTÚRÁBAN? DILEMMÁK A DZSUNGELHARCBAN ELCSIGÁZOTT FOGYASZTÓ EDUKÁLÁSÁRÓL A VII. FOGYASZTÁS INTERDISZCIPLINÁRIS SZIMPÓZIUMRA
(2022)2022 elején fogyasztáselmélet és vásárlói magatartás című egyetemi kurzusomhoz gyűjtöttem anyagokat a recens globális fogyasztói trendekről, különös tekintettel a Covid-19 járvány hatásaira. A szokásos piackutatások ... -
A politikai termékek és a választói magatartás kapcsolata a 2022-es országgyűlési választáson
(2022)A vitairatban a politikai termék konceptualizálására és a politikai termék szerkezetének felvázolására törekszem egy teoretikus modell segítségével, amelyben a marketing és a politikai kommunikáció irodalmát szintetizálom ... -
Biztos, hogy a digitalizáció lesz a „Megváltó”?,
(2022)A vitairat szerzői a digitális marketing árnyoldalait próbálják feltárni. Egy, a digitális marketinget a gyakorlatban alkalmazó szakember, és egy elméleti oldalról kételkedő oktató azt a kérdéskört járják körbe, hogy ... -
Tervezhető-e a halál és a gyász? Segíti-e a halál tabujának oldását a fogyasztói szemlélet?
(2022)Az életvégi tervezés tudatos hozzáállást követel egy olyan témához, ami alapvetően szorongást kelt, itt is érvényesül a halál tabujának hatása. Annak érdekében, hogy életünk utolsó időszaka méltó körülmények között ...