Autonómia és Felelősség, VI. évf., 2021/1-4. sz.
Metadata
Show full item recordAbstract
Műhely: Fridrich Máté: Multiperspektíva – A gamifikáció és a konstruktivista neveléstudomány lehetséges kapcsolódási pontjai (5-17) --- Dialógus: – Szabados Péter: Választójog 16 éves kortól – elég érettek az iskolák? (19-28) --- Diverzitás – Csovcsics Erika: A választott magántanulóság: otthonoktatás és tanulókörök magyarországi megjelenése (29-37) --- Inklúzió – Horváth Gergely: Az önszabályozó nyelvtanulás elindításának támogatása (39-52) --- Multiperspektíva – Túri Krisztina: Változó világ, változó tanárszerep (53-66) --- Napló – Jakab Natália: Esélyteremtés lehetőségei a digitális világban : A Gandhi Gimnázium digitális iskola programja (67-72) --- Barna Viktor: A tantermen kívüli, digitális nevelés-oktatás hangsúlyossá válásának hatása a középiskolai kollégiumi foglalkozásszervezésre (73-80) --- Szigeti Mónika: Digitális munkarend a Somogy Megyei Pedagógiai Szakszolgálatban a veszélyhelyzet idején: lehetőség vagy nehézség? (81-88) --- Szabóné Pongrácz Petra: Utak a „kisegítő” iskolából... : Egykor szegregált keretek között tanuló, mára már felnőtt személyek társadalmi integrációjának néhány dimenzió mentén történő bemutatása élettörténeti elbeszéléseik tükrében (89-96) --- Kovács Cintia – Námesztovszki Zsolt: Egyszerű megoldások a távoktatás idején (97-102) --- Belényi Emese: IKT eszközök használata magyarországi és romániai magyar nyelvű speciális oktatási intézményekben (103-112) --- Réti Júlia: Hogyan éltem meg a digitális/online oktatást pályakezdő pedagógusként? (113-118) --- Abstracts (119-122)