• Login
    View Item 
    •   DSpace Home
    • PTE Digitális Kiadványtár
    • Nem PTE szerzők
    • View Item
    •   DSpace Home
    • PTE Digitális Kiadványtár
    • Nem PTE szerzők
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Fogyasztói társadalomból megfigyelési kapitalizmus

    Thumbnail
    View/Open
    Vitairat (2.245Mb)
    Date
    2022
    Author
    Nagy, Bálint
    DOI
    10.15170/ktk-fogyszimp-2022-01
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    A marketing eddigi történetében nagyon különböző formákat öltött és tartalmakat hordozott, amíg eljutottunk a társadalom elmarketingesedéséig. E kifejezés lényege, hogy az eredendően üzleti életre szabott koncepciót és megközelítést átveszik más, eredetileg nem piaci alapon működő területek és adaptálják saját viszonyaikra. A közösségi média, a big data és a mesterséges intelligencia triumvirátusával nemcsak a marketing, hanem az emberiség is történetének teljesen új korszakába lépett. Megszületett a megfigyelési marketing. Ezzel végső fázisába került a marketing transzformációja és radikális elszakadása az üzleti világtól. Üzleti tudományból visszavonhatatlanul társadalomtudománnyá változott felvetve a kérdést, van-e értelme még marketingnek hívni ezt a mára elképzelhetetlenül szövevényes és komplex jelenséget.
    URI
    http://pea.lib.pte.hu/handle/pea/34505
    Collections
    • Nem PTE szerzők [53]

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV