Browsing PTE Digitális Kiadványtár by Title
Now showing items 117-136 of 1191
-
Autonómia és Felelősség, I. évf., 2015/2. sz.
(2016-02-19)Előszó az Autonómia és felelősség folyóirat második számához (3-4) --- Somogyvári Lajos: A kép-antropológia alapjai a neveléstudományban (7-19) --- Sándor-Schmidt Barbara: Egy plurális intelligencia-koncepció és a montessori ... -
Autonómia és Felelősség, I. évf., 2015/3. sz.
(2016-02-19)Kirajzolódó horizontok – multiperspektivitás, inkluzivitás, diverzitás, dialógus (3-4) --- Bálint Ágnes: A játéktól a struktúrákig – Dienes Zoltán sejtései nyomában (7-18) --- Mrázik Julianna: Törekvés a minőségi intézményes ... -
Autonómia és Felelősség, II. évf., 2016/1. sz.
Előszó (3-4) --- Inklúzió — Bárdossy Ildikó – Dezső Renáta Anna: A produktív tanulás időszerűsége Magyarországon (7-20) --- Diverzitás — Híves Tamás: Halmozottan hátrányos helyzetű tanulók és az integrációs Pedagógiai ... -
Autonómia és Felelősség, II. évf., 2016/2-3. sz.
(2017-11-13)Dialógus — Bálint Ágnes: Tetten ért gondolatok – a gyerekszáj, az aranyköpés és az aforizma tanuláslélektani tükrében (5-18) --- Multiperspektíva — Vörös Katalin: Millenniumi hangulatban. Az ezredéves kiállítás és az ... -
Autonómia és Felelősség, III. évf., 2017/1-4. sz.
Tanulmányok: Multiperspektíva – Arató Ferenc: Az értékes gyermek – az értékelés negyedik dimenziója – egy lehetséges fogalmi keretrendszer vázlata (5-29) --- Inklúzió – Varga Aranka: esélyegyenlőségi dimenziók egy roma ... -
Autonómia és Felelősség, IV. évf., 2018-2019/1-4. sz.
Tanulmányok: Dialógus – Hont-Gáspár Anita – Rayman Julianna – Szefcsik Dóra Eperke: Hitek és tévhitek a pedagógiai munkában – Sztereotip gondolkodási stratégiák és ami mögöttük van (5-23) --- Multiperspektíva – Ladnai ... -
Autonómia és Felelősség, V. évf., 2020/1-4. sz.
Tanulmányok: Multiperspektíva – Arató Ferenc: A neveléstudományok gyermekképéről pedagógusoknak (5-40) --- Diverzitás – Dezső Renáta Anna: többszörös intelligenciák – egy elmélet születése nyomában (41-54) --- Kooperáció ... -
Autonómia és Felelősség, VI. évf., 2021/1-4. sz.
Műhely: Fridrich Máté: Multiperspektíva – A gamifikáció és a konstruktivista neveléstudomány lehetséges kapcsolódási pontjai (5-17) --- Dialógus: – Szabados Péter: Választójog 16 éves kortól – elég érettek az iskolák? ... -
Autonómia és Felelősség, VII. évf., 2022/1. sz.
(2022-10-05)Tartalomjegyzék: Foreword (5-6) --- Articles – Vaccaro, Annemarie: Fostering Inclusion Through Professional Development: The Case of Faculty Workshops at the University of Rhode Island : A Chapter Submitted for: Challenging ... -
Autonómia és Felelősség, VIII. évf., 2023/1. sz.
(2023-10-07)Tartalomjegyzék: Arató Ferenc: Editorial Preface (5-6) --- Gillies, Robyn M.: Strategies Promoting Dialogic Talk during Cooperative Learning (7-16) https://doi.org/10.15170/AR.2023.8.1.1. --- Arató Ferenc: Seven Ways of ... -
Az empatikus reklámozás, mint lehetőség a bioborok iránti érdeklődés növelésében
(2023)A bioélelmiszerek iránti érdeklődés növekedése egy olyan trend, amely több évtizede érezhető, párosulva egyéb markánsan tapasztalható trendekkel, mint a fenntarthatóság, a környezet kímélése, az egészségesebb táplálkozás. ... -
Az empátia jelentősége az online fogyasztói közösségekben
(2023)Az elmúlt évtizedekben egyre népszerűbbé vált a fogyasztót az általa túl- vagy éppen alul fogyasztott vagy elért javak által definiálni, úgymint „túlterhelt-”, „túlsúlyos-”, „időhiányos-”, „figyelemhiányos-” fogyasztó. ... -
Az empátia szerepe az üzleti kapcsolatokban és a B2B értékesítés során
(2023)Az elmúlt évek társadalmi, gazdasági és technológiai változásai jelentős hatással voltak a vállalatok marketingtevékenységére. A Covid-19 járvány, az ukrajnai háború és az ezekre adott gazdaságpolitikai válaszok komoly ... -
Az empátia vizsgálata a BME gazdasági mesterképzéseinél a pandémia vonatkozásában
(2023)Az elmúlt évtized során jelentős átalakulásokon mentek keresztül a hazai és nemzetközi felsőoktatási intézmények. A Covid által okozott gazdasági és társadalmi változások tovább erősítették az átalakulási folyamatot. Az ... -
Általános és fizikai- kémia I.
E jegyzet elsősorban azon főiskolás hallgatók számára íródott, akiknek a kémia igen fontos alapozó tantárgy, mert ezen alapokra a későbbi években több interdiszciplináris szakmai tárgy (Biokémia, Klinikai kémia, Műszeres ... -
Általános és fizikai- kémia II.
Az Általános és fizikai-kémia második kötete az első kötet folytatásaként további két fejezetet tárgyal a fizikai-kémia tárgyköréből. A határfelületi jelenségek témakörét két nagy tématerület, a felületen való megkötődéssel ... -
Általános és fizikai-kémia III.
Az Általános és fizikai-kémia c jegyzet befejező, III. kötete két területet tárgyal, a Reakció kinetikát és az Elektrokémiát. A reakciókinetika első része elméleti vonatkozású ; elsősorban a reakciók hagyományos értelemben ... -
Általános és részletes pathologia
Pathologia jegyzetet írni nagy megtiszteltetés és egyben nagy felelősség is. Ez utóbbi magyarázata, hogy ez az a tantárgy, amely során a hallgatók megismerkednek a különböző betegségek morfológiájával, makroszkópos és ...