Autonómia és Felelősség, IV. évf., 2018-2019/1-4. sz.
Metadata
Show full item recordAbstract
Tanulmányok: Dialógus – Hont-Gáspár Anita – Rayman Julianna – Szefcsik Dóra Eperke: Hitek és tévhitek a pedagógiai munkában – Sztereotip gondolkodási stratégiák és ami mögöttük van (5-23) --- Multiperspektíva – Ladnai Attiláné: A „Pozitív pedagógia” lehetséges útjai (25-47) --- Diverzitás – Vida Gergő: A diagnózistól a fejlesztésig – tanulási hatékonyság és intelligencia (49-64) --- Inklúzió – Tóthné Farkas Andrea: Kooperatív tanulásszervezési eljárások a két tanítási nyelvű oktatásban (65-82) --- Inklúzió – Andl Helga – Trendl Fanni – Varga Aranka: Kooperatív gyakorlatok I. – Pedagógusok sajátélményen alapuló reflexiója a kooperatív tanulásszervezésről (83-95) --- Műhely – Hegedüs András: A hálózatkutatás módszereinek alkalmazása a neveléstörténetben (97-105) --- Napló – Deli Kitti: A kizárástól a kiválóságig: az inklúzió gyakorlati aspektusai és a pedagógus szerepköre az inkluzív oktatásban (107-110) --- Abstracts (111-113)