Autonómia és Felelősség, I. évf., 2015/3. sz.
Date
2016-02-19Metadata
Show full item recordAbstract
Kirajzolódó horizontok – multiperspektivitás, inkluzivitás, diverzitás, dialógus (3-4) --- Bálint Ágnes: A játéktól a struktúrákig – Dienes Zoltán sejtései nyomában (7-18) --- Mrázik Julianna: Törekvés a minőségi intézményes nevelésre – az iPR alapú fejlesztések pedagógusképének néhány eleméről (19-32) --- Vida Gergő: A tanulási zavarok hazai kategorizálásnak problémái (33-50) --- Cserné Adermann Gizella: Tanárok tanulása – formális és informális tanulás a tanárképzés fejlesztését szolgáló TÁMOP projektekben (51-64) --- Fenyvesi Kristóf: Hidak a „STEM” és a művészet között: a világ legnagyobb matematikai-művészeti közössége, a Bridges Organization (65-76) --- Rayman Julianna: A Befogadó egyetem stratégiája: egy kutatói-fejlesztői munka az inkluzív kiválóság jegyében (77-90) --- Abstracts (91-93)