Autonómia és Felelősség, II. évf., 2016/2-3. sz.
Date
2017-11-13Metadata
Show full item recordAbstract
Dialógus — Bálint Ágnes: Tetten ért gondolatok – a gyerekszáj, az aranyköpés és az aforizma tanuláslélektani tükrében (5-18) --- Multiperspektíva — Vörös Katalin: Millenniumi hangulatban. Az ezredéves kiállítás és az iparoktatás (19-28) --- Diverzitás — Sándor-Schmidt Barbara: A diverzitás Perspektívája A spektrum szemléletmódban (29-42) --- Inklúzió — Vass Dorottea: Változott-e a mese és az olvasás iránti érdeklődés az utóbbi évszázad alatt? (43-55) --- Műhely — Fodor Bálint: Angol nyelvű szövegalkotás produktív, kooperatív tanulásszervezéssel a köznevelés különböző évfolyamain (57-68) --- Műhely — Ács-Bíró Adrienn: Tanárképzős diákok otthona: a kalocsai Tanítók Háza (69-78) --- Műhely — Boros Julianna: Inkluzív közösség az ezredforduló után – Amritások (79-88) --- Műhely — Pete József: Helyzetjelentés a pedagógus életpályamodellről – alul-, felül- és oldalnézetben (89-97) --- Napló — Molnár-Kovács Zsófia: A tankönyvek világa – egy történeti tankönyvkutatás tapasztalatairól (99-101) --- Abstracts (103-106)