Az empátia szerepe az üzleti kapcsolatokban és a B2B értékesítés során
Abstract
Az elmúlt évek társadalmi, gazdasági és technológiai változásai
jelentős hatással voltak a vállalatok marketingtevékenységére.
A Covid-19 járvány, az ukrajnai háború és az ezekre
adott gazdaságpolitikai válaszok komoly nehézségek elé
állították az üzleti élet szereplőit, amely a globális ellátási
láncok tagjait ugyan úgy érintette, mint a helyi vállalkozásokat.
Az Econsultancy által 2022-ben, 716 ügyfél, beszállító és
ügynökségi válaszadó részvételével készített kutatás1 eredményei
azt bizonyítják, hogy a szervezeti válaszok két fő területre
összpontosultak: az adatvezérelt döntéshozatal, illetve
az ügyfélélmény, ügyfélút javítás volt a legtöbbek számára a
legfontosabb fókuszterület. Ehhez azonban kulcsfontosságú a
vevői magatartásváltozások megismerése és megértése mind
a végső fogyasztók, mind pedig a szervezeti piacok vonatkozásában.
Ennek eléréséhez pedig az empátiát tartják az egyik
legfontosabb képességnek a kutatás résztvevői.
Collections
- Nem PTE szerzők [134]