Browsing Közgazdaságtudományi Kar (T) by Title
Now showing items 14-33 of 81
-
Az empátia helye és szerepe a turizmusban
(2023)Azt gondolom, hogy nem vállalok nagy kockázatot azzal az állításommal, miszerint, amikor a turizmus bármely szegmensének elméleti hátterét kívánjuk megismerni, boncolgatni, automatikusan vissza fogunk nyúlni Lengyel Márton, ... -
AZ OFFLINE ÉS ONLINE VADÁSZMEZŐK DINAMIKÁJA
(2023)Miként alkalmazkodnak a vásárlók azon technológiai újdonságokhoz, amelyek a vásárlási döntéseket, annak folyamatátbefolyásolják? Mennyiben segítik ezek a megoldások a vásárlók döntéseit? Hogyan optimalizálnak a vásárlók ... -
AZ ÚJ „DOLOGTALAN OSZTÁLY” ÉS A FOGYASZTÁS
(2023)Vitára kínálom azt a gondolatot, hogy a társadalmi, technológiai folyamatok eredményeként kialakuló, pontosabbanmegerősödő csoport, az „új dologtalan osztály” támogatottsága elsősorban annak fogyasztásban játszott szerepemiatt ... -
Az „empatikus marketing”-oximoron
(2023)Létezik empatikus marketing? Vagy másként megfogalmazva: létezik nem empatikus marketing? Mi értelme van a marketingnek empátia nélkül? Ezzel együtt mennyire lehet sikeres (profitábilis?) a marketing, ha empatikus? Ez ... -
Bevezetés
(2022) -
DCF - digitalizáció, compliance és fenntarthatóság: programfüzet és előadáskivonatok : XVI. Pécsi Pénzügyi Napok
(Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, 2024) -
Different Approaches to Economic and Social Changes: New Research Issues, Sources and Results
(Working Group of Economic and Social History Regional Committee of the Hungarian Academy of Sciences in Pécs, 2022)This series was launched in 2021 by the Working Group of Economic and Social History of the Pécs Regional Committee of the Hungarian Academy of Sciences to present research conducted within its framework. The foreign ... -
Economic and Social Changes: Historical Facts, Analyses and Interpretations
Edited: Zoltán Kaposi; Virág Rab | Title: Economic and Social Changes | Subtitle: Historical Facts, Analyses and Interpretations | Published: Working Group of Economic and Social History, Regional Committee of the Hungarian ... -
Egyetemi marketing: marketing a felsőoktatásban
(Pécsi Tudományegyetem, 2010) -
Ember a lét dzsungeleiben – Félelmek, alkalmazkodás, fogyasztás. Vitairatok a VII. Fogyasztás Interdiszciplináris Szimpóziumon elhangzott előadásokról
(Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, 2022) -
Empatikus marketing interdiszciplináris közelítésben: Tanulmánykötet Törőcsik Mária Professzor Asszony köszöntésére
(Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, 2023)Törőcsik Mária Professzor Asszony a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar teljes történelmének egyik legkiemelkedőbb életművet felmutató oktatója, akit – mint ahogyan e kötet is bizonyítja – nagyon sok kollégája ... -
Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben: Tanulmánykötet Törőcsik Mária Professzor Asszony köszöntésére
(Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, 2023)Törőcsik Mária Professzor Asszony a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar teljes történelmének egyik legkiemelkedőbb életművet felmutató oktatója, akit – mint ahogyan e kötet is bizonyítja – nagyon sok kollégája ... -
Empátia és kommunikációkutatás
(2023)Az utóbbi időszakban egyre gyakrabban hangzanak el olyan megállapítások, hogy a különböző intézményes területeken, így a politika, a fogyasztás, a nyilvános viták világában uralkodó szabályrendszerek megváltoztak. Amíg ... -
Empátia térkép a marketing és a startupperek szolgálatában
(2023)Marketingesként az ember száját legtöbbször talán az alábbi vagy az alábbihoz hasonló mondat hagyja el: „A vevő a király”. Akármilyen iparágról vagy akármilyen marketing területről is legyen szó a kutatástól az STP-n át a ... -
EMPÁTIA – VEVŐÉLMÉNY – VEVŐÉRTÉK
(2023)Törőcsik Mária, az ezredfordulón írt könyvében (Törőcsik, 2000), egyértelműen hitet tett az empatikus marketing mellett. Ő volt az, aki Magyarországon részletesen kidolgozta az empatikus marketing elméletét és bevezette ... -
Empátiakötelék az ember − természet kapcsolatban: a természeti környezet jelentősége az emberek életében és fogyasztásában
(2023)Az emberek eltérő fontosságot tulajdonítanak a környezetvédelemnek és a környezettudatos viselkedésnek, amelynek okait tudományos és üzleti kutatások sokasága próbálja megérteni. A magyarázatok egyike kulcsfontosságot ... -
Entrepreneurs, Enterprises and Innovation in Pécs (1850–1914)
The purpose of the study. To examine how the 19th century economic modernisation (Western type of industrialisation, technological transformation and the birth of the manufacturing industry) unfolded in Central Europe; ... -
Érték-e még a kultúra? A kultúrafogyasztás elhúzódó és aktuális jelenségei,
(2022)„Egy regény nem arra van, hogy elüssük az időt, hogy kikapcsolódjunk, hogy elterelje a figyelmünket a hétköznapokról. Az irodalom dolga, hogy gyökeresen felforgassa és megváltoztassa az életünket, és a regény elolvasása ... -
Érzelem-alapú foglalkoztatási döntések
(2023)Ma már alapvető HR folyamat a hatékony munkaerő ellátás, hiszen a képzett, tapasztalt, és kellően motivált jelöltek, és a később belőlük lojálissá váló munkavállalók nélkül nincs produktív működés. A szervezet látókörébe ...