Tudományos publikációk
Browse by
Collections in this community
-
Egyéb Egységek (T) [0]
Pl.: Kancellária, Rektori Hivatal, Klinikai Központ)
Recent Submissions
-
AZ OFFLINE ÉS ONLINE VADÁSZMEZŐK DINAMIKÁJA
(2023)Miként alkalmazkodnak a vásárlók azon technológiai újdonságokhoz, amelyek a vásárlási döntéseket, annak folyamatátbefolyásolják? Mennyiben segítik ezek a megoldások a vásárlók döntéseit? Hogyan optimalizálnak a vásárlók ... -
A „VALÓSÁG”, MINT ELLENTREND A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN – A BEREAL APPLIKÁCIÓ FELHASZNÁLÓI KULTÚRÁJA
(2023)Az online kommunikációban tapasztalható legfrissebb trendek azt jelzik, hogy a fiatal felhasználók körében egyrenagyobb népszerűségnek örvendenek azok az online tartalmak, formátumok és platformok, amelyek a valóságotvagy ... -
AZ ÚJ „DOLOGTALAN OSZTÁLY” ÉS A FOGYASZTÁS
(2023)Vitára kínálom azt a gondolatot, hogy a társadalmi, technológiai folyamatok eredményeként kialakuló, pontosabbanmegerősödő csoport, az „új dologtalan osztály” támogatottsága elsősorban annak fogyasztásban játszott szerepemiatt ... -
VÁLSÁGOK – MOZGÁSTEREK – KÉNYSZERPÁLYÁK. A TÁRSADALMI ÉLETHELYZETEK VÁLTOZÁSAI A VÁLSÁGOK IDEJÉN
(2023)Az előadás alapvetően történeti jellegű. Azt járjuk körbe, hogy az elmúlt évszázadok során a különböző válsághelyzetekaz európai népesség azonnali és hosszú távú működésében milyen változásokat eredményeztek, s a ... -
VISSZALÉPÉS ELŐRE – FOGYASZTÓK A KLÍMAVÁLSÁG, A DIGITALIZÁCIÓ ÉS AZ ANÓMIA VILÁGÁBAN: Vitairatok a VIII. Fogyasztás Interdiszciplináris Szimpóziumon elhangzott előadásokról
(Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, 2023) -
Egyetemi marketing: marketing a felsőoktatásban
(Pécsi Tudományegyetem, 2010) -
3. Magyar Bagolykutató Konferencia: Összefoglalók
(Pécsi Tudományegyetem, Természettudományi Kar, 2023) -
2. Magyar Bagolykutató Konferencia: Összefoglalók
(Pécsi Tudományegyetem Természettudományi Kar, 2020) -
1. Magyar Bagolykutató Konferencia: Összefoglalók
(Pécsi Tudományegyetem, Természettudományi Kar, Kari Tanácsterem, 2017) -
Contributi Alle Ricerche Romanze : Contributions À La Recherche Des Études Romanes : Contribuciones a La Investigación De Los Estudios Románicos 2
(Pécsi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Romanisztika Intézet, 2023)Il 5 e 6 aprile 2023 l’Università di Pécs ha dato luogo ad un convegno internazionale trilingue (italiano, francese e spagnolo) sulle lingue e culture romanze. A nome di tutti i miei colleghi, studenti Vi diamo il benvenuto ... -
A jó vezető egyben pedagógus is? Az empátia és a vezetőfejlesztés
(2023)Az empátia, az emocionális megközelítés vállalása gondolkodásra készteti az olvasót, olvashatjuk Törőcsik Mária (2000, 7) Empatikus marketing c. könyvében. A továbbgondolás során eljuthatunk más tudományterületekhez is, ... -
Vásárok és vásári szokások a piacgazdaság hőskorában
(2023)A magyarországi kereskedelem évszázadokon át stabil intézményrendszerrel működött. A 18-19. századi modernizáció idején a városokban szaporodó boltok mellett a 20. század közepéig meghatározó forgalmi intézmény maradt a ... -
A fenntarthatósághoz kapcsolódó fogyasztói magatartás trendek: ellentrendből fősodorrá váló jelenségek?
(2023)A jövő és a trendek vizsgálata egy rendkívül érdekes és izgalmas marketingterület, hiszen ki ne szeretné megismerni azt, annak változásaira felkészülni. Különösen az olyan kiszámíthatatlan időkben, mint amilyen a koronavírussal, ... -
A nők, mint a turizmus empatikus fogyasztói
(2023)A turizmusmenedzsment számára kiemelten fontos kutatási terület a fogyasztók szokásainak, turizmussal kapcsolatos attitűdjének a vizsgálata. Ezt szem előtt tartva 2018-ban online megkérdezést végeztünk abból a célból, hogy ... -
Személyiség és marketing - A fogyasztó, a márka és az ízek
(2023)A tanulmány kiindulópontja a személyiség és a márka kapcsolata, és néhány olyan aktuális kutatás, amelyek az eddig általános tézisként elfogadottak kapcsán új gondolatokat ébreszthetnek, vagy épp új kutatási módszerek, új ... -
A sportszponzoráció, mint a negatív megítélés elfedésének fátyla
(2023)A sportszponzorációk globálisan egy 57 milliárd dolláros (USD) iparágat jelentenek (Statista, 2021). A profi sport világában a sportszervezetek és a sportolók fő bevételi forrásaként tekintenek a szponzorációra, mivel ... -
Az empátia helye és szerepe a turizmusban
(2023)Azt gondolom, hogy nem vállalok nagy kockázatot azzal az állításommal, miszerint, amikor a turizmus bármely szegmensének elméleti hátterét kívánjuk megismerni, boncolgatni, automatikusan vissza fogunk nyúlni Lengyel Márton, ... -
Az „empatikus marketing”-oximoron
(2023)Létezik empatikus marketing? Vagy másként megfogalmazva: létezik nem empatikus marketing? Mi értelme van a marketingnek empátia nélkül? Ezzel együtt mennyire lehet sikeres (profitábilis?) a marketing, ha empatikus? Ez ... -
EMPÁTIA – VEVŐÉLMÉNY – VEVŐÉRTÉK
(2023)Törőcsik Mária, az ezredfordulón írt könyvében (Törőcsik, 2000), egyértelműen hitet tett az empatikus marketing mellett. Ő volt az, aki Magyarországon részletesen kidolgozta az empatikus marketing elméletét és bevezette ...