AZ OFFLINE ÉS ONLINE VADÁSZMEZŐK DINAMIKÁJA
Abstract
Miként alkalmazkodnak a vásárlók azon technológiai újdonságokhoz, amelyek a vásárlási döntéseket, annak folyamatátbefolyásolják? Mennyiben segítik ezek a megoldások a vásárlók döntéseit? Hogyan optimalizálnak a vásárlók onlineés offline környezetben? Ezekre a kérdésekre keressük a választ jelen vitairatban, a szimpóziumon és várhatóan még aztkövetően is, mert, bár bemutatjuk az aktuális koncepciókat, minduntalan felmerül a kérdés, hogy mennyiben más ez avilág, ez a környezet, amiben a fogyasztók (még inkább a vásárlók) döntéseket hoznak? Az alább leírtak alapján azt gondolom,hogy vannak olyan elemei az új közelítéseknek, amelyek érdemi hozzájárulásként értelmezhetők a fogyasztóimagatartás témakörében, még akkor is, ha a rakoncátlan vásárlók irracionális döntései nehezen modellezhetők.