Browsing Közgazdaságtudományi Kar (T) by Title
Now showing items 51-70 of 79
-
Large Scale Manufacturing Businesses in Nagykanizsa at the Turn of the 20th Century
This study deals with the industrialisation of the largest market centre of the Southwest Transdanubian Region of Hungary. Nagykanizsa was an agrarian town for a long time; however, a quick increase in trade began from the ... -
A lefagyott oktató/kutató – avagy mit tudunk ma mondani a fogyasztók magatartásáról
(2022)A 2022-es év teljesen felborította a rutint, megszűntette azokat a kapaszkodókat, amiket eddig viszonylagos biztonsággal mondani/tanítani tudtunk a fogyasztói döntésekről. Érthető ez a helyzet, hiszen a döntési környezet ... -
A magyar foglalkoztatáspolitika 30 éve: 1990-2020 - Dokumentumok, politikák és stratégiák, adatsorok
(Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Vezetés- és Szervezéstudományi Intézet, 2022)A magyar foglalkoztatáspolitika elmúlt 30 évét (1990-2020) átfogó-bemutató tanulmány készítéséhez az apropót először a Magyar Közgazdasági Társaság ilyen irányú felkérése adta (köszönet érte!), ami arra késztetett, hogy ... -
A magyar foglalkoztatáspolitika 30 éve: 1990-2020 - Összegzés
(Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Vezetés- és Szervezéstudományi Intézet, 2022) -
Marketing Research 2.0
Authors: Krisztián Szűcs; Erika Lázár; Péter Németh | Title: Marketing Research 2.0 | Publisher: University of Pécs Faculty of Business and Economics Department of Marketing and Tourism Pécs, 2020 | ISBN (pdf) 978-963-429-630-0 ... -
Marketingkutatás 2.0
Szerzők: Szűcs Krisztián; Lázár Erika; Németh Péter | Cím: Marketingkutatás 2.0 | Megjelenés: PTE, KTK Marketing és Turizmus Intézet, Pécs, 2020 | ISBN 978-963-429-594-5 --- Az alkalmazott marketingkutatás a vállalatok ... -
Minden POTEnciális alumniban ott rejtőzik az alumni POTEnciál – a pécsi orvoskar kollaboratív megközelítése
(2023)Minden POTEnciális alumniban ott rejtőzik az alumni POTEnciál – a pécsi orvoskar kollaboratív megközelítése -
Női és férfi vásárlói attitűdváltozások
(2023)A nemek különböző vásárlási magatartása már régóta érdekli a kutatókat. Mind a magyar, mind a nemzetközi szakirodalom sokat foglalkozik a témával. Ebben a tanulmányban célom annak bemutatása, hogy a szakirodalom milyen ... -
ÖSZTÖNZÉS ÉS JUTTATÁSOK
(2022) -
Projektmenedzsment ismeretek I.
Szerző: Jarjabka Ákos | Cím: Projektmenedzsment ismeretek I. | Megjelenés: PTE Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 2008 | ISBN: 978-963-642-260-8 --- Manapság a projektek korát éljük. Nap mint nap használják ezt a kifejezést ... -
Projektmenedzsment ismeretek II.
Szerző: Jarjabka Ákos | Cím: Projektmenedzsment ismeretek II. | Megjelenés: PTE Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 2008 | ISBN: 978-963-642-261-5 --- Manapság a projektek korát éljük. Nap mint nap használják ezt a kifejezést ... -
Regionális innováció, vállalkozás és gazdasági növekedés
Szerkesztő: Varga Attila | Cím: Regionális innováció, vállalkozás és gazdasági növekedés | További szerzők: Baczur Roland, Bedő Zsolt, Bedőházi Zita Rozália, Bilicz Dávid, Birkner Zoltán, Braun Erik, Erdős Katalin, Farkas ... -
The Role and Possibilities of Hungarian Narrow-Gauge Railways in Tourism
Since the 1980’s almost all of the the Hungarian narrow-gauge railway lines made a complete change of function. In the following decade with a few exceptions the freight was completely abolished and replaced by tourism. ... -
Strategic Human Resource Management
(Wolters Kluwer Hungary, 2022)The idea of this book came from a desire to provide an explanation of human resource management (HRM) from a strategic perspective. The post-2008 era as well as the Covid-19 shock worldwide redefined how organizations ... -
Személyiség és marketing - A fogyasztó, a márka és az ízek
(2023)A tanulmány kiindulópontja a személyiség és a márka kapcsolata, és néhány olyan aktuális kutatás, amelyek az eddig általános tézisként elfogadottak kapcsán új gondolatokat ébreszthetnek, vagy épp új kutatási módszerek, új ... -
A SZEMÉLYZETBIZTOSÍTÁS GYAKORLATA
(Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, 2022) -
SZEMÉLYZETFEJLESZTÉS
(2022) -
A turizmus jövője, a nemzetközi és hazai turizmus legújabb trendjeinek elemzése elméleti és gyakorlati megközelítésben
Az 1950-es évek óta a világgazdaság új súlypontjainak egyike a szolgáltatás szektor nemzetgazdaságokon belüli látványos növekedése, azon belül pedig a turizmus szerepének folyamatos erősödése (Hall, C.M. 2004, Lew, A.A. – ...