Közgazdaságtudományi Kar (T)
Browse by
Recent Submissions
-
XVI. PÉCSI PÉNZÜGYI NAPOK - II. Pénzügy és Számvitel Nemzetközi Tudományos Konferencia TANULMÁNYKÖTETE
(Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, 2024) -
4th Ferenc Farkas International Scientific Conference: „Inspiring Change: Visions for the Future”: Conference Book
(Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Vezetés- és Szervezéstudományi Intézet, 2024) -
Jó helyek vidéken: Tanulmányok a vidékfejlesztés és a vidéki örökségi értékek témakörökből
(PTE KTK Marketing és Turizmus Intézet, 2024) -
Adat alapú döntéshozatal a Pécsi Tudományegyetemen - a survey típusú felmérések helye és szerepe
(Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, 2024)Ez a szakkönyv átfogó áttekintést nyújt a diplomás pályakövetés témaköréről, különös tekintettel a magyarországi helyzetre és a Pécsi Tudományegyetem gyakorlatára. Részletesen bemutatja az európai és nemzetközi szintű ... -
New Investigations into the Economic and Social History of Hungary from the 18th to 21st Century
(Working Group of Economic and Social History Regional Committee of the Hungarian Academy of Sciences in Pécs, 2024)In our latest publication, we continue the multifaceted exploration of Hungary's economic and social history, with a particular focus on the Southern Transdanubian region. What began as a local initiative three years ago ... -
A hazai fogyatékossággal élők utazási szokásainak és az akadálymentes turizmus Magyarországi helyzetének feltáró elemzése: kutatási összefoglaló
(PTE KTK Marketing és Turizmus Intézet, 2024)Az állandóan vagy ideiglenesen, születésüktől fogva vagy azóta szerzett akadállyal élők száma a világ teljes népességéből milliárdos nagyságrendű, és ez a speciális helyzetű és igényű csoport mind számosságában, mind ... -
Fenntarthatóság és ellenállóképesség. Programfüzet és Absztraktkötet = Sustainability and Resilience. Program and Book of Abstract
(Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, 2023) -
DCF - digitalizáció, compliance és fenntarthatóság: programfüzet és előadáskivonatok : XVI. Pécsi Pénzügyi Napok
(Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, 2024) -
A XV. Pécsi Pénzügyi Napok, I. Pénzügy és Számvitel Nemzetközi Tudományos Konferencia Tanulmánykötete = XV. Finance Days in Pécs, I. Finance and Accounting International Scientific Conference – Book of Papers
(Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, 2023) -
AZ OFFLINE ÉS ONLINE VADÁSZMEZŐK DINAMIKÁJA
(2023)Miként alkalmazkodnak a vásárlók azon technológiai újdonságokhoz, amelyek a vásárlási döntéseket, annak folyamatátbefolyásolják? Mennyiben segítik ezek a megoldások a vásárlók döntéseit? Hogyan optimalizálnak a vásárlók ... -
AZ ÚJ „DOLOGTALAN OSZTÁLY” ÉS A FOGYASZTÁS
(2023)Vitára kínálom azt a gondolatot, hogy a társadalmi, technológiai folyamatok eredményeként kialakuló, pontosabbanmegerősödő csoport, az „új dologtalan osztály” támogatottsága elsősorban annak fogyasztásban játszott szerepemiatt ... -
VÁLSÁGOK – MOZGÁSTEREK – KÉNYSZERPÁLYÁK. A TÁRSADALMI ÉLETHELYZETEK VÁLTOZÁSAI A VÁLSÁGOK IDEJÉN
(2023)Az előadás alapvetően történeti jellegű. Azt járjuk körbe, hogy az elmúlt évszázadok során a különböző válsághelyzetekaz európai népesség azonnali és hosszú távú működésében milyen változásokat eredményeztek, s a ... -
VISSZALÉPÉS ELŐRE – FOGYASZTÓK A KLÍMAVÁLSÁG, A DIGITALIZÁCIÓ ÉS AZ ANÓMIA VILÁGÁBAN: Vitairatok a VIII. Fogyasztás Interdiszciplináris Szimpóziumon elhangzott előadásokról
(Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, 2023) -
Egyetemi marketing: marketing a felsőoktatásban
(Pécsi Tudományegyetem, 2010) -
A jó vezető egyben pedagógus is? Az empátia és a vezetőfejlesztés
(2023)Az empátia, az emocionális megközelítés vállalása gondolkodásra készteti az olvasót, olvashatjuk Törőcsik Mária (2000, 7) Empatikus marketing c. könyvében. A továbbgondolás során eljuthatunk más tudományterületekhez is, ... -
Vásárok és vásári szokások a piacgazdaság hőskorában
(2023)A magyarországi kereskedelem évszázadokon át stabil intézményrendszerrel működött. A 18-19. századi modernizáció idején a városokban szaporodó boltok mellett a 20. század közepéig meghatározó forgalmi intézmény maradt a ... -
A fenntarthatósághoz kapcsolódó fogyasztói magatartás trendek: ellentrendből fősodorrá váló jelenségek?
(2023)A jövő és a trendek vizsgálata egy rendkívül érdekes és izgalmas marketingterület, hiszen ki ne szeretné megismerni azt, annak változásaira felkészülni. Különösen az olyan kiszámíthatatlan időkben, mint amilyen a koronavírussal, ... -
A nők, mint a turizmus empatikus fogyasztói
(2023)A turizmusmenedzsment számára kiemelten fontos kutatási terület a fogyasztók szokásainak, turizmussal kapcsolatos attitűdjének a vizsgálata. Ezt szem előtt tartva 2018-ban online megkérdezést végeztünk abból a célból, hogy ... -
Személyiség és marketing - A fogyasztó, a márka és az ízek
(2023)A tanulmány kiindulópontja a személyiség és a márka kapcsolata, és néhány olyan aktuális kutatás, amelyek az eddig általános tézisként elfogadottak kapcsán új gondolatokat ébreszthetnek, vagy épp új kutatási módszerek, új ...