Now showing items 75-94 of 870

    • Afrika Tanulmányok, XV. évf., 2021/1-2. sz.  

      Unknown author (2021-11-30)
    • Alapfogalmak a római vagyonjog köréből 

      Csoknya, Tünde Éva; Jusztinger, János; Pókecz Kovács, Attila (PTE ÁJK Római Jogi Tanszék, 2014)
      A társadalomtudományok művelőinek publikációs jegyzékében az évtizedes kutatómunka eredményeit összegző monográfiák, tankönyvek, szakkönyvek, tudományos folyóiratokban közzétett szakcikkek mellett hagyományosan nagy szerepet ...
    • Alkotó Szellemiség, 2005 

      Unknown author (2015-06-26)
      Művészeti galéria 1. (2) --- Impresszum (3) --- Rektori köszöntő (4) --- A BAT köszöntője (5) --- Szerkesztőségi üdvözlet (6) --- Ünnepi Szenátus a Tudomány Napján (7) --- BAT Professzori Ösztöndijasok - Dr. Szekeres Júlia ...
    • Amrita az ezredforduló előtt 

      Varga, Aranka
    • Autonómia és Felelősség, I. évf., 2015/1. sz. 

      Unknown author (2016-02-19)
      Útjára indul az Autonómia és Felelősség folyóirat (3) --- Varga Aranka: Az inkluzivitás vizsgálati modellje [ábrákkal a 7., 10. oldalon] (5-18) --- Kéri Katalin: Nőtörténeti és leánynevelés-történeti kurzusok és kutatások ...
    • Autonómia és Felelősség, I. évf., 2015/2. sz. 

      Unknown author (2016-02-19)
      Előszó az Autonómia és felelősség folyóirat második számához (3-4) --- Somogyvári Lajos: A kép-antropológia alapjai a neveléstudományban (7-19) --- Sándor-Schmidt Barbara: Egy plurális intelligencia-koncepció és a montessori ...
    • Autonómia és Felelősség, I. évf., 2015/3. sz. 

      Unknown author (2016-02-19)
      Kirajzolódó horizontok – multiperspektivitás, inkluzivitás, diverzitás, dialógus (3-4) --- Bálint Ágnes: A játéktól a struktúrákig – Dienes Zoltán sejtései nyomában (7-18) --- Mrázik Julianna: Törekvés a minőségi intézményes ...
    • Autonómia és Felelősség, II. évf., 2016/1. sz. 

      Unknown author
      Előszó (3-4) --- Inklúzió — Bárdossy Ildikó – Dezső Renáta Anna: A produktív tanulás időszerűsége Magyarországon (7-20) --- Diverzitás — Híves Tamás: Halmozottan hátrányos helyzetű tanulók és az integrációs Pedagógiai ...
    • Autonómia és Felelősség, II. évf., 2016/2-3. sz. 

      Unknown author (2017-11-13)
      Dialógus — Bálint Ágnes: Tetten ért gondolatok – a gyerekszáj, az aranyköpés és az aforizma tanuláslélektani tükrében (5-18) --- Multiperspektíva — Vörös Katalin: Millenniumi hangulatban. Az ezredéves kiállítás és az ...
    • Autonómia és Felelősség, III. évf., 2017/1-4. sz. 

      Unknown author
      Tanulmányok: Multiperspektíva – Arató Ferenc: Az értékes gyermek – az értékelés negyedik dimenziója – egy lehetséges fogalmi keretrendszer vázlata (5-29) --- Inklúzió – Varga Aranka: esélyegyenlőségi dimenziók egy roma ...
    • Autonómia és Felelősség, IV. évf., 2018-2019/1-4. sz. 

      Unknown author
      Tanulmányok: Dialógus – Hont-Gáspár Anita – Rayman Julianna – Szefcsik Dóra Eperke: Hitek és tévhitek a pedagógiai munkában – Sztereotip gondolkodási stratégiák és ami mögöttük van (5-23) --- Multiperspektíva – Ladnai ...
    • Autonómia és Felelősség, V. évf., 2020/1-4. sz. 

      Unknown author
      Tanulmányok: Multiperspektíva – Arató Ferenc: A neveléstudományok gyermekképéről pedagógusoknak (5-40) --- Diverzitás – Dezső Renáta Anna: többszörös intelligenciák – egy elmélet születése nyomában (41-54) --- Kooperáció ...
    • Autonómia és Felelősség, VI. évf., 2021/1-4. sz. 

      Unknown author
      Műhely: Fridrich Máté: Multiperspektíva – A gamifikáció és a konstruktivista neveléstudomány lehetséges kapcsolódási pontjai (5-17) --- Dialógus: – Szabados Péter: Választójog 16 éves kortól – elég érettek az iskolák? ...
    • Autonómia és Felelősség, VII. évf., 2022/1. sz. 

      Unknown author (2022-10-05)
      Tartalomjegyzék: Foreword (5-6) --- Articles – Vaccaro, Annemarie: Fostering Inclusion Through Professional Development: The Case of Faculty Workshops at the University of Rhode Island : A Chapter Submitted for: Challenging ...
    • Autonómia és Felelősség, VIII. évf., 2023/1. sz. 

      Unknown author (2023-10-07)
      Tartalomjegyzék: Arató Ferenc: Editorial Preface (5-6) --- Gillies, Robyn M.: Strategies Promoting Dialogic Talk during Cooperative Learning (7-16) https://doi.org/10.15170/AR.2023.8.1.1. --- Arató Ferenc: Seven Ways of ...
    • Általános és fizikai- kémia I. 

      Kelemen, János
      E jegyzet elsősorban azon főiskolás hallgatók számára íródott, akiknek a kémia igen fontos alapozó tantárgy, mert ezen alapokra a későbbi években több interdiszciplináris szakmai tárgy (Biokémia, Klinikai kémia, Műszeres ...
    • Általános és fizikai- kémia II. 

      Kelemen, János
      Az Általános és fizikai-kémia második kötete az első kötet folytatásaként további két fejezetet tárgyal a fizikai-kémia tárgyköréből. A határfelületi jelenségek témakörét két nagy tématerület, a felületen való megkötődéssel ...
    • Általános és fizikai-kémia III. 

      Kelemen, János
      Az Általános és fizikai-kémia c jegyzet befejező, III. kötete két területet tárgyal, a Reakció kinetikát és az Elektrokémiát. A reakciókinetika első része elméleti vonatkozású ; elsősorban a reakciók hagyományos értelemben ...