• Login
    Search 
    •   DSpace Home
    • Doktori disszertációk
    • BTK "Oktatás és Társadalom" Neveléstudományi Doktori Iskola
    • Search
    •   DSpace Home
    • Doktori disszertációk
    • BTK "Oktatás és Társadalom" Neveléstudományi Doktori Iskola
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-8 of 8

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    Tartalmi szabályozók vizsgálata a Positive Education modell alapján a hazai közoktatás egy szegmensében 

    Ladnai Attiláné Szerencsés Anita (2021-06-01)
    A kutatásban öt intézményben, elemzési egységenként (összesen 21 darab) történt feltáró elemzés. Az elemzésben a MAXQDA segítségével kinyert kódok tartalmi egységeit tartalmazó Word dokumentum terjedelme 266 oldal (részletesen ...
    Thumbnail

    Úszásoktatás térben és időben - Az úszásoktatás megjelenése és kiteljesedése a magyar köznevelésben 

    Kovács Zsófia (2021-04-06)
    A doktori disszertációt több szálon vezettük, amely során áttekintettük az úszás mejelenését és elterjedését, fogalomkörének változásait, Magyarország fürdőkultúrájának történetét; az uszodai létesítmények alakulását és ...
    Thumbnail

    A tartalom kiválasztásának szempontjai és szakaszai. Német és magyar történelemdidaktikai elméletek összehasonlító elemzése 

    Gyertyánfy András (2021-02-09)
    Thumbnail

    Hétvégi magyar iskolák és óvodák a magyar diaszpórában 

    Vadász Viola (2021-06-01)
    A legkülönfélébb módon és okokból létrejött oktatási kezdeményezések esetében számtalan hasonlóságot és különbséget sorolhatunk fel azok működését, céljait, az elérni kívánt célcsoportot vagy az eredményességet illetően. ...
    Thumbnail

    A zeneterápia útjai: Traumától az újratanuláson keresztül az inklúzióig 

    Fekete Zsófia (2021-06-01)
    Thumbnail

    A nők olvasóvá nevelése a reformkori Magyarországon 

    Maisch Patrícia (2021-07-20)
    A 18. század végén az irodalmi élet, az olvasóközönség összetétele gyökeresen megváltozott, s a korábbiakban sosem tapasztalt növekedésnek indult. Ezekben az évtizedekben jelentek meg a nők, a gyerekek és az alsóbb társadalmi ...
    Thumbnail

    CIGÁNY KÖZÖSSÉGEK A VAJDASÁGBAN, Két vajdasági településen élő roma közösség iskolázottságának, foglalkoztatottságának vizsgálata és összehasonlító elemzése 

    Kapás Mónika (2021-07-20)
    A leíró jellegű disszertációm témája egy olyan négyéves intenzív kutatói munkát ölel fel, amely Vajdaságban bár minden bizonnyal érdekli az embereket, mégis élesen elzárkóznak tőle. Feltehetően egyetlen nép történelmét ...
    Thumbnail

    Cigány gyerekek integrációja az oktatáspolitikai döntések tükrében 

    Báder Iván (2021-07-20)
    A katolikus egyház oktatásával kapcsolatos szakirodalmakat olvasva láthatjuk, hogy a katolikus egyház az oktatásban betöltött évszázados múltja során, általában a jobb társadalmi státuszú családok gyermekeinek nevelését ...

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Discover

    AuthorBáder Iván (1)Fekete Zsófia (1)Gyertyánfy András (1)Kapás Mónika (1)Kovács Zsófia (1)Ladnai Attiláné Szerencsés Anita (1)Maisch Patrícia (1)Vadász Viola (1)Subjectcharacter strengths (1)church education (1)cigány gyerekek (1)community school model (1)competence (1)content selection (1)continuation course (1)curricula making (1)curriculum analysis (1)diaspora (1)... View MoreDate Issued
    2021 (8)
    Has File(s)Yes (8)

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV