Browsing PTE Digitális Kiadványtár by Title
Now showing items 310-329 of 1020
-
Economic and Social Changes: Historical Facts, Analyses and Interpretations
Edited: Zoltán Kaposi; Virág Rab | Title: Economic and Social Changes | Subtitle: Historical Facts, Analyses and Interpretations | Published: Working Group of Economic and Social History, Regional Committee of the Hungarian ... -
Előszó
Szerző: Sipos Anna Magdolna | Cím: Előszó (DOI: 10.15170/EKTK-PKA-2021.08) | Megjelenés: Szerkesztő: Ambrus Attila József | Cím: A publikációs kultúra alakváltozatai | Alcím: Kutatástámogatási dimenziók a PTE EKTK gyakorlatában ... -
„Elvegyültem és kiváltam”, avagy az online közösségek befolyása a fogyasztói értékítéletekre
(2022)Az elmúlt években az online közösségek mérete, a bennük lévő interakciók gyakorisága és az érintett területek változatossága olyan expanzión ment keresztül, ami a fogyasztói magatartás kutatói számára nélkülözhetetlenné ... -
Az emberi erőforrás menedzsment alapjai
(Carbocomp Nyomda, 2008)A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának munkatársaiként a rendszerváltást követően a hazai szakkönyvpiacon elsőként jelentkeztünk olyan tananyaggal, amely egy akkoriban születő új szakma, a személyzetmenedzselés, ... -
Emigration from the Old Empire to Hungary in the 18th Century as Being Reflected by Contemporary Communication
(2023)This contribution is not about the causes and reasons of emigration from the Holy Roman Empire of the German Nation to the lands of the Hungarian Crown in the18th century. Rather, the focus is on the question of how the ... -
Empatikus cirkuszművészet
(2023)Max Weber szerint 1517. október 31-én a reformációval megkezdődött a világ varázstalanítása (Weber, 1982). Ha el is fogadjuk a német szociológus leírását, hogy valóban így történt, azóta, egy észrevétlen pillanatban, ... -
Empatikus marketing fogyasztói és üzleti megközelítésben
(2023)Törőcsik Mária (2000a, 2000b) empatikus marketingről szóló írásaiban megkülönbözteti az érzelemmentes és az empatikus marketing tevékenységet. A különbséget abban látja, hogy míg az érzelemmentes marketing tevékenység nem ... -
Empatikus marketing, empatikus fogyasztó
(2023)Az empátia, azaz a másik ember nézőpontjának és érzéseinek a megértése hagyományosan a marketing egyik alappillére volt, mivel a tudományág a kezdetektől fogva hangsúlyozta annak fontosságát, hogy a marketing szakemberek ... -
Empátia és bizalom a 21. század fogyasztásában
(2023)Az empátia a személyiség azon képessége, mely lehetővé teszi, hogy egy másik emberrel való közvetlen kommunikációs kapcsolatban egy személy bele élje magát a másik lelkiállapotába. Ennek az érzelmi folyamatnak során tud ... -
Empátia és kölcsönösség: értékteremtés empatikus marketing megközelítésben a felsőoktatásban
(2023)A közös értékteremtés során az érintett felek empátiájának szerepével csak néhány tanulmány foglalkozik (Pedersen, 2021). Tanulmányunkban a szakirodalom alapján összekapcsoljuk a közös értékteremtés és az empátia fogalmát, ... -
Empátia és üzleti paradigma
(2023)A beleérző képességet, azaz az empátiát Csányi Vilmos professzor az érzelmi összehangoló mechanizmusok egyikének tekinti. Ezek rendkívül fontos mechanizmusok, mert „bármilyen együttműködés, közös munka csak úgy képzelhető ... -
English for Law Students - 1.
(Kódex Nyomda Kft., 2008) -
English for Law Students - 2.
(Kódex Nyomda Kft., 2009) -
Esélyegyenlőség a mai Magyarországon
A kötet szerkesztője, Varga Aranka azt a feladatot vállalta, hogy összegyűjti, szakértők tanulmányai alapján bemutatja és elemzi azokat a csoportokat, amelyek a társadalmi egyenlőtlenségeknek az áldozatai. Mivel az ... -
Európa természeti földrajza
(2002)