Janus Pannonius Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar
Browse by
Recent Submissions
-
Statisztika I.
(1998)A társadalmi-gazdasági folyamatok megismerése, a gazdaság és társadalom hatékony működtetése elképzelhetetlen számszerű információk nélkül. Ezek az információk a döntések magalapozását segítik minden szinten. A kvantitatív ... -
Statisztika II.
(Janus Pannonius Tudományegyetem Közgazdaságitudományi Kar Statisztika és Demográfia Tanszék, 1999) -
Statisztika I.
(Carbocomp Kft. Nyomda - Pécs, 1994)A társadalmi-gazdasági folyamatok megismerése, a gazdaság és társadalom hatékony működtetése elképzelhetetlen számszerű információk nélkül. Ezek az információk a döntések magalapozását segítik minden szinten. A kvantitatív ... -
Üzleti kommunikáció kultúrák találkozásában
(Janus Pannonius Tudományegyetem, 1996)Menedzserek interkulturális tárgyalásainak problémáival először az 1970-es években szembesültem. Magas beosztású vállalatvezetőkről akkor az a benyomásom alakult ki, hogy gyengén vagy sehogy sem beszéltek idegen nyelven - ... -
A gazdasági tantervek megújítása
(JPTE Nyomda, 1996)PHARE és TEMPUS. Minden oktató és hallgató ismeri ezeket a programokat, s tudja, mit jelentenek a magyar felsőoktatás számára. Az Európai Közösség kezdeményezése a lengyel és a magyar gazdaság átalakítására (PHARE) ... -
A gazdasági növekedés alapvető elméletei
(Janus Pannonnius Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar, 1995)Szüntelen változás jellemzi a gazdasági élet viszonyait, s a gazdaság szereplői e változó viszonyok közepette nemegyszer az általuk irányított gazdasági egység lehetőségeit hosszú időre meghatározó döntések meghozatalára ... -
A gazdasági folyamatok és a közgazdasági gondolkodás kapcsolata a 18. században
(Bornus Nyomdaipari Szolgáltató Kft., 1996)Ezen írásunk alapvetően egyetemi oktatási anyagnak készült. Az utóbbi években a lassan - lassan a bölcsészettudományi karok történelem szakos hallgatóinak tudományos képzésébe is kezd beépülni a közgazdaságtan története. ... -
A gazdasági fejlődés fő vonásai a 18-20. században
(JPTE Nyomda Pécs, 1994) -
Nemzetközi marketing
(NYÚL NYOMDAIPARI KFT., 1994)Az átalakuló magyar gazdaság fejlődésének egyik kulcskérdése az, hogy vállalataink milyen teljesítményre lesznek képesek a nemzetközi versenyben. A nemzetközi színtéren való helytállás ma már nemcsak a külkereskedelemben ... -
"The Impact of Political Changes on Aural Areas of Cost-Central Curope"
(Janus Pannonius University : Hungarian Academy of Sciences Centre for Regional Studies1992.06.02-06, 1997)Urbanization is one of the global processes in a sense that it takes place all over the world, and also in a sense that it influences the whole society, modifying its structure. The globality of its presence is not against ... -
"Emlékszel-e még..." - Programfüzet
Kedves Vendégünk! Örömmel üdvözöljük a pécsi JPTE Közgazdaságtudományi Kar 25 éves évfordulója alkalmából rendezett Jubileumi programunkon. E programfüzet, melyet éppen a kezében tart, tájékoztatást nyújt a programokkal ... -
"Tanulmánykötet HOÓZ ISTVÁN tiszteletére"
(1988)Ez a tanulmánykötet dr. Hoóz István professzor hatvanadik születésnapja alkalmából készült és közvetlen munkatársai dolgozatait tartalmazza. Ez a szép szokás olyan tudóst és oktatót tisztel meg, akinek élete és munkássága ... -
"A vállalati magatartást motiváló közgazdasági és társadalmi tényezők" című konferencia tézisei
(Pécsi Janus Pannonius Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, 1985) -
"A vállalati magatartást motiváló gazdasági és társadalmi tényezők I." című konferencia előadásai
(Pécsi Janus Pannonius Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, 1985)Tisztelettel köszöntöm a Kedves Olvasót. Ön a 15 éves Közgazdaság- tudományi Kar jubileuma alkalmából rendezett nemzetközi tudományos konferencia hat szekciójában elhangzott előadások anyagát tartalmazó köteteket tartja a ...