Now showing items 304-323 of 1016

    • DigitHírek 2009/február 

      Unknown author (2015-09-04)
      2009.02.28. E-Újság, avagy a nyomtatott újság hanyatlása? -- 2009.02.27. A szervezett bűnözők a Skype-ot használják -- 2009.02.26. Gmail-kimaradás, a felhasználókat is megtámadták -- 2009.02.25. Bebetonozódhat az e-book ...
    • DigitHírek 2009/január 

      Unknown author (2015-09-04)
      2009.01.31. Blogokból készítik az ingyenes újságot -- 2009.01.30. Letölthető szakkönyveket árul a Typotex -- 2009.01.29. Könyvtárban szült egy asszony -- 2009.01.28. 6,5 GHz-re overclock-olt AMD Phenom II. -- 2009.01.27. ...
    • DigitHírek 2009/március 

      Unknown author (2015-09-04)
      2009.03.31. Szülinapi meglepetésre készül a Gmail -- 2009.03.30. Jelentős számítógépes kémhálózatot fedeztek fel -- 2009.03.29. Gyerekpornóval azonos büntetés az e-pókerezőknek -- 2009.03.28. Tinihacker segíti a távközlési ...
    • Ditches along the Road 

      Nagy, László; Stibrányi, Máté
      In the article the authors present the results of the magnetometry survey campaign supporting the World Heritage nomination of the Hungarian section of the “Frontiers of the Roman Empire – The Danube Limes” between 2015 ...
    • "Docendo Discimus" a múltból tanulunk, a jövőnek tanítunk 1970-2005 

      Unknown author (2005)
      A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kara (akkor még a Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetem kihelyezett tagozataként) 35 éve alakult. Furcsa évforduló ez: kerek is, meg nem is! Ha a Kar önállóvá válását nézzük, ...
    • Doktoranduszok kutatás közben I.: Kulcsszavunk az iskola 

      HOLLÓY JÚLIA OLGA; PROITY PÉTER (PÉCSI TUDOMÁNYEGYETEM „OKTATÁS ÉS TÁRSADALOM” NEVELÉSTUDOMÁNYI DOKTORI ISKOLA, 2023)
      Kötetünkben doktori tanulmányokban résztvevő hallgatók mutatják be saját írásaikat, amelyek ehhez a tudományos területhez kapcsolódnak. Nemcsak általános kapcsolódásról van szó, hiszen mindegyik szerző saját kutatási ...
    • Economic and Social Changes: Historical Facts, Analyses and Interpretations 

      Kaposi, Zoltán; Rab, Virág
      Edited: Zoltán Kaposi; Virág Rab | Title: Economic and Social Changes | Subtitle: Historical Facts, Analyses and Interpretations | Published: Working Group of Economic and Social History, Regional Committee of the Hungarian ...
    • Elemi fizika 

      Kotek, László; Szűcs, József
    • Előszó 

      Sipos, Anna Magdolna
      Szerző: Sipos Anna Magdolna | Cím: Előszó (DOI: 10.15170/EKTK-PKA-2021.08) | Megjelenés: Szerkesztő: Ambrus Attila József | Cím: A publikációs kultúra alakváltozatai | Alcím: Kutatástámogatási dimenziók a PTE EKTK gyakorlatában ...
    • „Elvegyültem és kiváltam”, avagy az online közösségek befolyása a fogyasztói értékítéletekre 

      Prónay, Szabolcs (2022)
      Az elmúlt években az online közösségek mérete, a bennük lévő interakciók gyakorisága és az érintett területek változatossága olyan expanzión ment keresztül, ami a fogyasztói magatartás kutatói számára nélkülözhetetlenné ...
    • Az emberi erőforrás menedzsment alapjai 

      Dr. Karoliny, Mártonné (Carbocomp Nyomda, 2008)
      A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának munkatársaiként a rendszerváltást követően a hazai szakkönyvpiacon elsőként jelentkeztünk olyan tananyaggal, amely egy akkoriban születő új szakma, a személyzetmenedzselés, ...
    • Emigration from the Old Empire to Hungary in the 18th Century as Being Reflected by Contemporary Communication 

      Fata, Márta (2023)
      This contribution is not about the causes and reasons of emigration from the Holy Roman Empire of the German Nation to the lands of the Hungarian Crown in the18th century. Rather, the focus is on the question of how the ...
    • Empatikus cirkuszművészet 

      Antalóczy, Tamás; Biczó, Henriett (2023)
      Max Weber szerint 1517. október 31-én a reformációval megkezdődött a világ varázstalanítása (Weber, 1982). Ha el is fogadjuk a német szociológus leírását, hogy valóban így történt, azóta, egy észrevétlen pillanatban, ...
    • Empatikus marketing fogyasztói és üzleti megközelítésben 

      Hlédik; Erika; Berki-Süle, Margit; Brávácz, Ibolya; Magyar, Mária; Mandják, Tibor (2023)
      Törőcsik Mária (2000a, 2000b) empatikus marketingről szóló írásaiban megkülönbözteti az érzelemmentes és az empatikus marketing tevékenységet. A különbséget abban látja, hogy míg az érzelemmentes marketing tevékenység nem ...
    • Empatikus marketing, empatikus fogyasztó 

      Hofmeister-Tóth, Ágnes (2023)
      Az empátia, azaz a másik ember nézőpontjának és érzéseinek a megértése hagyományosan a marketing egyik alappillére volt, mivel a tudományág a kezdetektől fogva hangsúlyozta annak fontosságát, hogy a marketing szakemberek ...
    • Empátia és bizalom a 21. század fogyasztásában 

      Tari, Annamária (2023)
      Az empátia a személyiség azon képessége, mely lehetővé teszi, hogy egy másik emberrel való közvetlen kommunikációs kapcsolatban egy személy bele élje magát a másik lelkiállapotába. Ennek az érzelmi folyamatnak során tud ...
    • Empátia és kölcsönösség: értékteremtés empatikus marketing megközelítésben a felsőoktatásban 

      Iványi, Tamás; Kelemen-Erdős, Anikó; Szalkai, Zsuzsanna (2023)
      A közös értékteremtés során az érintett felek empátiájának szerepével csak néhány tanulmány foglalkozik (Pedersen, 2021). Tanulmányunkban a szakirodalom alapján összekapcsoljuk a közös értékteremtés és az empátia fogalmát, ...
    • Empátia és üzleti paradigma 

      Mandják, Tibor; Margitay, Tihamér (2023)
      A beleérző képességet, azaz az empátiát Csányi Vilmos professzor az érzelmi összehangoló mechanizmusok egyikének tekinti. Ezek rendkívül fontos mechanizmusok, mert „bármilyen együttműködés, közös munka csak úgy képzelhető ...