Search
Now showing items 1-3 of 3
„Elvegyültem és kiváltam”, avagy az online közösségek befolyása a fogyasztói értékítéletekre
(2022)
Az elmúlt években az online közösségek mérete, a bennük lévő interakciók gyakorisága és az
érintett területek változatossága olyan expanzión ment keresztül, ami a fogyasztói magatartás
kutatói számára nélkülözhetetlenné ...
Az empátia jelentősége az online fogyasztói közösségekben
(2023)
Az elmúlt évtizedekben egyre népszerűbbé vált a fogyasztót
az általa túl- vagy éppen alul fogyasztott vagy elért javak által
definiálni, úgymint „túlterhelt-”, „túlsúlyos-”, „időhiányos-”, „figyelemhiányos-”
fogyasztó. ...
AI-MPÁTIA, AVAGY A POSZT-MODERN PYGMALION ESETE A CHATGPT-VEL
(2023)
Ahogyan az elmúlt évtizedben az üzleti életben dominánssá vált az adatvezérelt marketing, úgy alakult át a fogyasztóimagatartás vizsgálata egyfajta viselkedés alapú célzásra optimalizált adatelemzéssé. Mindeközben azonban ...