Autonómia és Felelősség, IV. évf., 2018-2019/1-4. sz.
dc.date.accessioned | 2020-03-05T15:20:11Z | |
dc.date.available | 2020-03-05T15:20:11Z | |
dc.identifier.uri | http://pea.lib.pte.hu/handle/pea/23495 | |
dc.description.abstract | Tanulmányok: Dialógus – Hont-Gáspár Anita – Rayman Julianna – Szefcsik Dóra Eperke: Hitek és tévhitek a pedagógiai munkában – Sztereotip gondolkodási stratégiák és ami mögöttük van (5-23) --- Multiperspektíva – Ladnai Attiláné: A „Pozitív pedagógia” lehetséges útjai (25-47) --- Diverzitás – Vida Gergő: A diagnózistól a fejlesztésig – tanulási hatékonyság és intelligencia (49-64) --- Inklúzió – Tóthné Farkas Andrea: Kooperatív tanulásszervezési eljárások a két tanítási nyelvű oktatásban (65-82) --- Inklúzió – Andl Helga – Trendl Fanni – Varga Aranka: Kooperatív gyakorlatok I. – Pedagógusok sajátélményen alapuló reflexiója a kooperatív tanulásszervezésről (83-95) --- Műhely – Hegedüs András: A hálózatkutatás módszereinek alkalmazása a neveléstörténetben (97-105) --- Napló – Deli Kitti: A kizárástól a kiválóságig: az inklúzió gyakorlati aspektusai és a pedagógus szerepköre az inkluzív oktatásban (107-110) --- Abstracts (111-113) | hu |
dc.title | Autonómia és Felelősség, IV. évf., 2018-2019/1-4. sz. | hu |
dc.identifier.doi | 10.15170/AR.2018-19.4.1-4. |