Show simple item record

dc.contributor.authorMáté, Andreahu
dc.date.accessioned2019-10-03T09:03:11Z
dc.date.available2019-10-03T09:03:11Z
dc.date.issued2019
dc.identifiermtmtid 31333881
dc.identifier.urihttp://pea.lib.pte.hu/handle/pea/23206
dc.descriptionA tananyag készült az EFOP 3.4.3.-16-2016-00005 számú "Korszerű egyetem a modern városban: Értékközpontúság, nyitottság és befogadó szemlélet egy 21. századi modellben" pályázat B3 komponense "Rövid ciklusú képzések és szakfejlesztés az agrár képzési területen a fenntarthatóság jegyében" projektelem keretében.hu
dc.description.abstractA Bormarketing, borkereskedelem tantárgy része a szőlész-borász alapképzésnek, valamint a borturizmus-borgasztronómia szakirányú továbbképzésnek, a turizmus-vendéglátás alapszak borturizmus szakirányának, így a tananyag sokoldalúan felhasználható. Emellett ajánlott irodalomként jól használható lehet az üzleti szakoktató képzés vendéglátó szakirányának egyes szakmai tantárgyainál is. A tantárgy célja, hogy az előzetes marketing ismeretekre építve a hallgatók megismerjék a borkereskedelem sajátosságait, változásait, a borfogyasztást befolyásoló társadalmi, gazdasági tényezőket. A hallgatók a tantárgy keretében megismerkedjenek a bortermelés és a marketing összefüggéseivel, a bormarketing alapjaival, sajátosságaival, a 4P alapú modelljével, a termék piacra jutásának kihívásaival, a borpiacok típusaival. Képesek legyenek önálló forráskutatásra, szakmai folyóiratok bemutatására.hu
dc.language.isohunhu
dc.publisherPTE Kultúratudományi, Pedagógusképző és Vidékfejlesztési Karhu
dc.subjecte-learning tananyaghu
dc.titleBormarketing, borkereskedelemhu
dc.typekönyvhu


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record