Show simple item record

dc.contributor.authorGerdesics, Viktória
dc.date.accessioned2023-10-25T08:53:43Z
dc.date.available2023-10-25T08:53:43Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://pea.lib.pte.hu/handle/pea/44401
dc.description.abstractA tanulmány kiindulópontja a személyiség és a márka kapcsolata, és néhány olyan aktuális kutatás, amelyek az eddig általános tézisként elfogadottak kapcsán új gondolatokat ébreszthetnek, vagy épp új kutatási módszerek, új elméletkombinációk átgondolását indikálhatják. Szó lesz fogyasztói személyiségről, márkaszemélyiségről, és azok vizsgálatáról egy rendkívül izgalmas terület, az ételek íze kapcsán.
dc.language.isohun
dc.relation.ispartofhttps://pea.lib.pte.hu/handle/pea/44356
dc.titleSzemélyiség és marketing - A fogyasztó, a márka és az ízek
dc.typekönyvfejezet
dc.contributor.departmentKözgazdaságtudományi Kar
dc.identifier.doi10.15170/EMIM-KTK-2023-14
dc.identifier.contributormtmtid10025609
dc.format.page6
dc.rights.accessszabad
dc.identifier.mtmt34181555
dc.identifier.containertitleEmpatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben : Tanulmánykötet Törőcsik Mária Professzor Asszony köszöntésére
dc.identifier.containerpublisherPécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar
dc.identifier.containerisbn978-963-626-172-6


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record