Show simple item record

dc.contributor.authorRekettye, Gábor
dc.date.accessioned2023-10-25T08:53:41Z
dc.date.available2023-10-25T08:53:41Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://pea.lib.pte.hu/handle/pea/44394
dc.description.abstractTörőcsik Mária, az ezredfordulón írt könyvében (Törőcsik, 2000), egyértelműen hitet tett az empatikus marketing mellett. Ő volt az, aki Magyarországon részletesen kidolgozta az empatikus marketing elméletét és bevezette azt a magyar marketingszakma elméletébe és gyakorlatába. Az elmúlt két évtizedben végbement technológiai és környezeti változások az empátiára vonatkozó ismereteinket azóta már kissé más kontextusba helyezték. Jelen tanulmány célja az, hogy bemutassa, hogy az empátia szerepe miképpen változott, hogyan olvadt bele a vevőélmény és a vevőérték összetett rendszerébe, illetve miképpen kapott ismét nagyobb szerepet a pandémia hatására.
dc.language.isohun
dc.relation.ispartofhttps://pea.lib.pte.hu/handle/pea/44356
dc.titleEMPÁTIA – VEVŐÉLMÉNY – VEVŐÉRTÉK
dc.typekönyvfejezet
dc.contributor.departmentKözgazdaságtudományi Kar
dc.identifier.doi10.15170/EMIM-KTK-2023-40
dc.identifier.contributormtmtid10001414
dc.format.page4
dc.rights.accessszabad
dc.identifier.mtmt34183695
dc.identifier.containertitleEmpatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben : Tanulmánykötet Törőcsik Mária Professzor Asszony köszöntésére
dc.identifier.containerpublisherPécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar
dc.identifier.containerisbn978-963-626-172-6


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record