Show simple item record

dc.contributor.authorLányi Beatrix
dc.date.accessioned2023-10-25T08:53:38Z
dc.date.available2023-10-25T08:53:38Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://pea.lib.pte.hu/handle/pea/44388
dc.description.abstractNapjaink fogyasztói egyre nagyobb figyelmet fordítanak a fogyasztás racionalizáslására, a fenntartható termékek vásárlására, törekednek a takarékosságra, valamint az újrahasznosításra. A „környezetbarát” vagy „zöld” megjelölés arra utal, hogy a kínált termék, szolgáltatás vagy akár a csomagolás a tradicionális (nem környezetbarát) termékekhez vagy szolgáltatásokhoz képest kisebb ökológiai hatást gyakorol. A környezettudatos módon előállított termékek piacán még mindig információs aszimmetria uralkodik a kínálati oldalon tevékenykedő szakemberek és a fogyasztók között, aminek a következménye ezen termékek iránti fogyasztói bizalom hiánya. Jelen tanulmányban azt vizsgálom, milyen okok húzódhatnak meg amögött, hogy még mindig mérsékelt a környezetbarát termékek iránti bizalom mértéke és javaslatokat fogalmazok meg, hogy miként lehetne ezeket az információs gátakat áthidalni vagy esetlegesen a későbbiekben teljesen megszűntetni.
dc.language.isohun
dc.relation.ispartofhttps://pea.lib.pte.hu/handle/pea/44356
dc.titleA bizalom szerepe a környezetbarát termékek fogyasztói elfogadásában
dc.typekönyvfejezet
dc.contributor.departmentKözgazdaságtudományi Kar
dc.identifier.doi10.15170/EMIM-KTK-2023-30
dc.identifier.contributormtmtid10013061
dc.format.page5
dc.rights.accessszabad
dc.identifier.mtmt34181802
dc.identifier.containertitleEmpatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben : Tanulmánykötet Törőcsik Mária Professzor Asszony köszöntésére
dc.identifier.containerpublisherPécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar
dc.identifier.containerisbn978-963-626-172-6


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record