Show simple item record

dc.contributor.authorRévész, Balázs
dc.contributor.authorVilmányi, Márton
dc.date.accessioned2023-10-21T10:47:29Z
dc.date.available2023-10-21T10:47:29Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://pea.lib.pte.hu/handle/pea/44373
dc.description.abstractAz elmúlt évek társadalmi, gazdasági és technológiai változásai jelentős hatással voltak a vállalatok marketingtevékenységére. A Covid-19 járvány, az ukrajnai háború és az ezekre adott gazdaságpolitikai válaszok komoly nehézségek elé állították az üzleti élet szereplőit, amely a globális ellátási láncok tagjait ugyan úgy érintette, mint a helyi vállalkozásokat. Az Econsultancy által 2022-ben, 716 ügyfél, beszállító és ügynökségi válaszadó részvételével készített kutatás1 eredményei azt bizonyítják, hogy a szervezeti válaszok két fő területre összpontosultak: az adatvezérelt döntéshozatal, illetve az ügyfélélmény, ügyfélút javítás volt a legtöbbek számára a legfontosabb fókuszterület. Ehhez azonban kulcsfontosságú a vevői magatartásváltozások megismerése és megértése mind a végső fogyasztók, mind pedig a szervezeti piacok vonatkozásában. Ennek eléréséhez pedig az empátiát tartják az egyik legfontosabb képességnek a kutatás résztvevői.
dc.relation.ispartofhttps://pea.lib.pte.hu/handle/pea/44356
dc.titleAz empátia szerepe az üzleti kapcsolatokban és a B2B értékesítés során
dc.identifier.doi10.15170/EMIM-KTK-2023-41
dc.format.page4


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

  • Nem PTE szerzők [134]
    PTE affiliációval nem rendelkező társszerzők anyagai

Show simple item record