Pedagógusok viszonyulása a (tanórai) mobileszközhasználathoz. Empirikus kutatás felső tagozaton tanító tanárok körében Mobileszközök az oktatásban, az elmélet és a gyakorlat közötti kapcsolat erősítése
Elérhetővé téve ekkor | 2023-02-14T08:24:26Z |
Szerző | Bartal Orsolya MTMTID: 10061693 |
Webcím | http://pea.lib.pte.hu/handle/pea/34626 |
Az értekezés nyelve | Magyar |
Az értekezés címe az értekezés nyelvén | Pedagógusok viszonyulása a (tanórai) mobileszközhasználathoz. Empirikus kutatás felső tagozaton tanító tanárok körében Mobileszközök az oktatásban, az elmélet és a gyakorlat közötti kapcsolat erősítése |
Az értekezés címe angolul | Teachers’ Attitude Towards the Usage of Mobiletools (in class) Empirical Research Carried out Amongst Teachers Teaching in Primary Schools Mobiletools in Education, Strengthening the Bond Between the Theory and Practice |
Absztrakt az értekezés nyelvén | Kutatásommal elsősorban a pedagógusoknak szeretnék iránymutatást nyújtani, valamint a téma szempontjából releváns szakirodalom áttekintésével az elméleti hátteret erősíteni, egységbe rendezni, valamint úgy vélem, hogy a kutatásom eredményei az intézményvezetők és az oktatásfejlesztő szakemberek számára is hasznos információval szolgálhat. Fontosnak tartom, hogy a munkámmal hozzájárulhassak ahhoz, hogy a rapid technológia változásait és a paradigmaváltás folyamatát a hazai pedagógusok szemszögéből is láthassuk, jobban megérthessük, ezzel elősegítve a változás folyamatát a pedagógia történetében. |
Kulcsszó (Magyar) | BYOD digitális transzformáció mobileszközök tanár szerepek viszonyulás |
Kulcsszó (Angol) | attitude BYOD digital transformation mobiletools roles of teachers |
Egyetem | Pécsi Tudományegyetem |
Doktori iskola | BTK "Oktatás és Társadalom" Neveléstudományi Doktori Iskola |
Témavezető | Rajcsányi-Molnár Mónika |