Show simple item record

dc.contributor.authorNagy, Bálint
dc.date.accessioned2022-11-10T09:07:25Z
dc.date.available2022-11-10T09:07:25Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://pea.lib.pte.hu/handle/pea/34505
dc.description.abstractA marketing eddigi történetében nagyon különböző formákat öltött és tartalmakat hordozott, amíg eljutottunk a társadalom elmarketingesedéséig. E kifejezés lényege, hogy az eredendően üzleti életre szabott koncepciót és megközelítést átveszik más, eredetileg nem piaci alapon működő területek és adaptálják saját viszonyaikra. A közösségi média, a big data és a mesterséges intelligencia triumvirátusával nemcsak a marketing, hanem az emberiség is történetének teljesen új korszakába lépett. Megszületett a megfigyelési marketing. Ezzel végső fázisába került a marketing transzformációja és radikális elszakadása az üzleti világtól. Üzleti tudományból visszavonhatatlanul társadalomtudománnyá változott felvetve a kérdést, van-e értelme még marketingnek hívni ezt a mára elképzelhetetlenül szövevényes és komplex jelenséget.hu
dc.relation.ispartofhttps://pea.lib.pte.hu/handle/pea/34497
dc.subjectfogyasztáshu
dc.subjectmegfigyeléshu
dc.subjectkapitalizmushu
dc.subjectelmarketingesedéshu
dc.subjectviselkedés monitorozáshu
dc.subjecttudás aszimmetriahu
dc.subjectpredikcióhu
dc.subjecttársadalomtudományhu
dc.titleFogyasztói társadalomból megfigyelési kapitalizmushu
dc.identifier.doi10.15170/ktk-fogyszimp-2022-01


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

  • Nem PTE szerzők [126]
    PTE affiliációval nem rendelkező társszerzők anyagai

Show simple item record