Show simple item record

dc.contributor.authorHonti, Tamás
dc.date.accessioned2022-11-10T08:46:56Z
dc.date.available2022-11-10T08:46:56Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://pea.lib.pte.hu/handle/pea/34501
dc.description.abstractA vitairatban a politikai termék konceptualizálására és a politikai termék szerkezetének felvázolására törekszem egy teoretikus modell segítségével, amelyben a marketing és a politikai kommunikáció irodalmát szintetizálom az ajánlat, a politikus személye, a napirendi témák és a nyelvi keretezések kapcsolatának értelmezésével. Amellett érvelek, hogy a csere tárgyának meghatározása révén válik definiálhatóvá a politikai marketing tevékenység. Bemutatok egy 2000 fős online kérdőíves megkérdezést, amit a 2022-es országgyűlési választás előtti másfél hétben hajtottam végre, és segítségével az itt megjelenő politikai termékek szerepét elemzem. A vitairat következtetése, hogy napjaink politikai termékeinek az elsődleges célja az identitásépítés, melynek következménye a választók megosztása, így a politikai marketing területén történő elméletalkotásban központi feladatnak tekinthetjük a törzsi marketing iskola alkalmazási lehetőségeinek feltérképezését.hu
dc.relation.ispartofhttps://pea.lib.pte.hu/handle/pea/34497
dc.subjectpolitikai marketinghu
dc.subjectpolitikai termékhu
dc.subjectválasztói magatartáshu
dc.subjecttörzsi marketinghu
dc.subjectnyitott kérdéshu
dc.titleA politikai termékek és a választói magatartás kapcsolata a 2022-es országgyűlési választásonhu
dc.identifier.doi10.15170/ktk-fogyszimp-2022-13


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

  • Nem PTE szerzők [134]
    PTE affiliációval nem rendelkező társszerzők anyagai

Show simple item record