Show simple item record

dc.contributor.authorRekettye, Gábor
dc.date.accessioned2022-02-04T12:55:39Z
dc.date.available2022-02-04T12:55:39Z
dc.date.issued1994
dc.identifier.isbn963-641-346-0
dc.identifier.urihttp://pea.lib.pte.hu/handle/pea/33933
dc.description.abstractAz átalakuló magyar gazdaság fejlődésének egyik kulcskérdése az, hogy vállalataink milyen teljesítményre lesznek képesek a nemzetközi versenyben. A nemzetközi színtéren való helytállás ma már nemcsak a külkereskedelemben aktívan résztvevő cégek számára követelmény, hanem természetes feltétele a hazai piacon való sikernek is: a globális verseny ugyanis a piacgazdaság felé való haladással, a külkereskedelem liberalizálásának kiterjesztésével párhuzamosan ma már Magyarországon is egyre inkább érezteti hatását. A vállalatok piaci helytállásában alapvető fontosságú a piacorientált gondolkodás és a korszerű marketing tevékenység. Nincs arra időnk, hogy a fokozatosság elve alapján, először a "belföldi marketinget" tanuljuk meg és majd, ha a belföldi piacon már erősek leszünk, fogjunk hozzá a marketing külpiaci vonatkozásainak megismeréséhez. Ha nem akarunk lemaradni a versenyben, akkor a marketingnek e két - egymást egyre inkább átfedő - területével egyidőben kell megismerkednünk.hu
dc.publisherNYÚL NYOMDAIPARI KFT.hu
dc.subjectmarketinghu
dc.subjectnemzetközi marketinghu
dc.titleNemzetközi marketinghu
dc.contributor.universityJanus Pannonius Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Karhu


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record