Autonómia és Felelősség, V. évf., 2020/1-4. sz.
dc.date.accessioned | 2021-10-20T06:27:23Z | |
dc.date.available | 2021-10-20T06:27:23Z | |
dc.identifier.uri | http://pea.lib.pte.hu/handle/pea/24843 | |
dc.description.abstract | Tanulmányok: Multiperspektíva – Arató Ferenc: A neveléstudományok gyermekképéről pedagógusoknak (5-40) --- Diverzitás – Dezső Renáta Anna: többszörös intelligenciák – egy elmélet születése nyomában (41-54) --- Kooperáció – Zank Ildikó: Az akciókutatás értelmezése a pedagógiai gyakorlatban és a tanárképzésben (55-70) --- Dialógus – Fridrich Máté: Félreértett gamifikáció? (71-82) --- Műhely: Kompetencia – Arató Ferenc – Szerpák Tünde: A jó tanuló félrevezetése – tantárgyi témazáró dolgozatok elemzésének első tanulságai (83-100) --- Inklúzió – Andl Helga – Arató Ferenc – Orsós Anna – Varga Aranka: Új utak a tanárképzésben - tanárjelöltek kompetenciáinak fejlődése a „tanítsunk magyarországért” program keretében (101-122) --- Napló – Vitéz Kitti: „Mi és ők”? – Egy felsőoktatási értékelési rendszer vizsgálata a nemzetközi hallgatók szemszögéből (123-126) --- Abstracts (127-129) | hu |
dc.subject | Multiperspektiva | hu |
dc.subject | Diverzitás | hu |
dc.subject | Dialógus | hu |
dc.subject | Műhely | hu |
dc.title | Autonómia és Felelősség, V. évf., 2020/1-4. sz. | hu |
dc.identifier.doi | 10.15170/AR.2020.5.1-4. |