Autonómia és Felelősség, III. évf., 2017/1-4. sz.
dc.date.accessioned | 2018-06-26T09:16:21Z | |
dc.date.available | 2018-06-26T09:16:21Z | |
dc.identifier.uri | https://pea.lib.pte.hu/handle/pea/17605 | |
dc.description.abstract | Tanulmányok: Multiperspektíva – Arató Ferenc: Az értékes gyermek – az értékelés negyedik dimenziója – egy lehetséges fogalmi keretrendszer vázlata (5-29) --- Inklúzió – Varga Aranka: esélyegyenlőségi dimenziók egy roma szakkollégiumban (31-54) --- Dialógus – Vass Vilmos: A transzverzális kompetenciák tantervfejlesztési összefüggései (55-65) --- Kompetencia – Demeter Gáborné: felemelhet vagy gúzsba köthet... – Az olvasási készség és a szövegértés fejlesztésének jelentősége és lehetőségei az általános iskolák felső tagozatától (67-79) --- Diverzitás – Vida Gergő: Befogadás vagy kirekesztés – intézményválasztási és változtatási stratégiák a sajátos nevelési igény tükrében (81-102) --- Műhely: Bárdossy Ildikó: Produktív tanulás – interpretációk (103-109) --- Híves Tamás: Korai iskolaelhagyás kontra reziliencia – széljegyezetek az Arany János Programok kutatásának margójára (111-124) --- Fehérvári Anikó: tanulói elégettség az Arany János Programban (125-133) --- Abstracts (135-138) | hu |
dc.subject | Autonómia és felelősség | hu |
dc.subject | folyóirat | hu |
dc.title | Autonómia és Felelősség, III. évf., 2017/1-4. sz. | hu |
dc.identifier.doi | 10.15170/AR.2017.3.1-4. |