Toggle navigation
Login
Toggle navigation
View Item
DSpace Home
Doktori disszertációk
BTK "Oktatás és Társadalom" Neveléstudományi Doktori Iskola
View Item
DSpace Home
Doktori disszertációk
BTK "Oktatás és Társadalom" Neveléstudományi Doktori Iskola
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Paved with Intentions. Interpretaton, Framing and Social Construction in Roma Education Policies.
View/
Open
Disszertáció (2.043Mb)
Tézisek (eng) (302.0Kb)
Tézisek (hun) (312.8Kb)
Date
2017-06-06
Author
Fényes Csaba
Metadata
Show full item record
URI
https://pea.lib.pte.hu/handle/pea/16345
Collections
BTK "Oktatás és Társadalom" Neveléstudományi Doktori Iskola
[96]
Search DSpace
This Collection
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register