Paved with Intentions. Interpretaton, Framing and Social Construction in Roma Education Policies.
Elérhetővé téve ekkor | 2017-05-26T06:24:30Z |
Szerző | Fényes Csaba MTMTID: 10025229 |
Webcím | https://pea.lib.pte.hu/handle/pea/16345 |
Az értekezés nyelve | Angol |
Az értekezés címe az értekezés nyelvén | Paved with Intentions. Interpretaton, Framing and Social Construction in Roma Education Policies. |
Az értekezés címe magyarul | Szándékkal kikövezve. Interpretációk, értelmezési keretek és társadalmi konstrukciók a roma oktatáspolitikákban |
Kulcsszó (Magyar) | EU romaintegráció oktatáspolitika romapolitika szakpolitikai célzás társadalmi konstrukciók |
Kulcsszó (Angol) | education policy EU Roma integration policy targeting Roma policy social constructions |
Egyetem | Pécsi Tudományegyetem |
Doktori iskola | BTK "Oktatás és Társadalom" Neveléstudományi Doktori Iskola |
Témavezető | Forray R. Katalin |