Autonómia és Felelősség, II. évf., 2016/1. sz.
dc.date.accessioned | 2016-07-13T14:52:30Z | |
dc.date.available | 2016-07-13T14:52:30Z | |
dc.identifier.uri | https://pea.lib.pte.hu/handle/pea/14907 | |
dc.description.abstract | Előszó (3-4) --- Inklúzió — Bárdossy Ildikó – Dezső Renáta Anna: A produktív tanulás időszerűsége Magyarországon (7-20) --- Diverzitás — Híves Tamás: Halmozottan hátrányos helyzetű tanulók és az integrációs Pedagógiai Rendszerben résztvevők statisztikai elemzése (21-41) --- Dialógus — Arató Ferenc: Mítoszok és félreértések a kooperatív tanulásszervezéssel kapcsolatban (43-56) --- Multiperspektíva — Drobina Ákos – Cselők Dorottya – Csóka E. Zora: Milyen mértékben teljesíthető egy játékalapú matematikai eszközkészlettel a kerettanterv? (57-60) --- Varga Aranka: Tanárjelöltek Szakkollégiuma a Pécsi Tudományegyetemen (61-66) --- Fináncz Judit: A nevelésszociológia alapjai: aktuális kutatási területek és elméletek gyűjteménye – könyvismertetés (67-70) --- Sándor-Schmidt Barbara: Kézikönyv a többszörös intelligenciák elméletéhez és alkalmazásához (71-73) --- Szalacsi Alexandra: A netkultúra és az információs műveltség problémaköre (75-80) --- Vörös Katalin: Pedagógia – Oktatás – Történelem – Könyvtár. Ünnepi kötet F. Dárdai Ágnes tiszteletére (81-83) --- Abstracts (85-86) | |
dc.title | Autonómia és Felelősség, II. évf., 2016/1. sz. | hu |
dc.identifier.doi | 10.15170/AR.2016.2.1. |