Autonómia és Felelősség, I. évf., 2015/2. sz.
dc.date.accessioned | 2016-02-19T13:59:00Z | |
dc.date.available | 2016-02-19T13:59:00Z | |
dc.date.issued | 2016-02-19 | |
dc.identifier.uri | https://pea.lib.pte.hu/handle/pea/14183 | |
dc.description.abstract | Előszó az Autonómia és felelősség folyóirat második számához (3-4) --- Somogyvári Lajos: A kép-antropológia alapjai a neveléstudományban (7-19) --- Sándor-Schmidt Barbara: Egy plurális intelligencia-koncepció és a montessori pedagógia komparatív megközelítése (20-32) --- Rayman Julianna: Diverzitás az iskolában – pedagógusok és iskolaigazgatók különböző szociokulturális hátterű tanulókról való gondolkodásának vizsgálata (33-46) --- Nyitrai Ágnes: A bölcsődés gyermek és a mese (47-51) --- Lázár Ildikó: Tegyünk mi is azért, hogy tanulni és tanítani jó legyen! (52-63) --- Sipos Margit Erika: Thomas Gordon vereségmentes konfliktuskezelési módszerének alkalmazása a gyakorlatban (64-68) --- Adorján Boglárka: Kultúrákon és kontinenseken átívelő gondolatcsere (69-72) --- Torgyik Judit: A pedagógus mint kulcsszereplő (73-75) --- Nyerges Katalin: A többszörös intelligenciák alkalmazási lehetőségei francia módra (76-78) --- Abstracts (79-80) | hu |
dc.subject | folyóirat | hu |
dc.subject | Autonómia és Felelősség | hu |
dc.title | Autonómia és Felelősség, I. évf., 2015/2. sz. | hu |
dc.identifier.doi | 10.15170/AR.2015.1.2. |