Acta Paedagogica, II. évf., 2002/3. sz.
dc.date.accessioned | 2015-06-11T06:32:17Z | |
dc.date.accessioned | 2015-06-11T06:34:04Z | |
dc.date.accessioned | 2015-06-11T06:37:51Z | |
dc.date.available | 2015-06-11T06:32:17Z | |
dc.date.available | 2015-06-11T06:34:04Z | |
dc.date.available | 2015-06-11T06:37:51Z | |
dc.date.issued | 2015-06-11 | |
dc.identifier.uri | https://pea.lib.pte.hu/handle/pea/10921 | |
dc.description.abstract | Tartalom: Maár Tiborné: Presztízsvizsgálat (2) --- Mrázik Julianna: Hallgatók és végzettek nyelvismerete az Európai Unió 2001-es White Paper-je tükrében (8) --- Rohály János: Allegória - dialógus - pedagógia (13) --- Reisz Terézia: A cigány tanulókat segíto pedagógus-továbbképzo program (27) | hu |
dc.subject | Acta Paedagogica | hu |
dc.title | Acta Paedagogica, II. évf., 2002/3. sz. | hu |