Acta Paedagogica, I. évf., 2001/2. sz.
dc.date.accessioned | 2015-06-10T17:55:53Z | |
dc.date.accessioned | 2015-06-10T17:58:25Z | |
dc.date.accessioned | 2015-06-11T06:33:09Z | |
dc.date.available | 2015-06-10T17:55:53Z | |
dc.date.available | 2015-06-10T17:58:25Z | |
dc.date.available | 2015-06-11T06:33:09Z | |
dc.date.issued | 2015-06-10 | |
dc.identifier.uri | https://pea.lib.pte.hu/handle/pea/10903 | |
dc.description.abstract | Tartalom: Békefi Irén: Az erdei iskola szerepe a hazai oktató-nevelőmunkában (2) --- Bohár András: A kultúraközvetítés társadalmi-antropológiai kontextusairól (7) --- Huszár Zsuzsanna: Tanárjelöltek pedagógusszerep-felfogása (16) --- Kéri Katalin: Az iszlám neveléstörténet kutatásának és tanításának szükségességéről (21) --- Reisz Terézia: Romákat segítő regionális tehetséggondozó hálózat (27) --- Sramó András: Tanítás virtuális osztályban: egy távoktató rendszer ismertetése (33) --- Vigné Lencsés Ágnes: A műszaki főiskolai matematika-oktatás eredményességének növelése (37) | hu |
dc.subject | Acta Paedagogica | hu |
dc.title | Acta Paedagogica, I. évf., 2001/2. sz. | hu |