• Login
    Search 
    •   DSpace Home
    • Doktori disszertációk
    • BTK "Oktatás és Társadalom" Neveléstudományi Doktori Iskola
    • Search
    •   DSpace Home
    • Doktori disszertációk
    • BTK "Oktatás és Társadalom" Neveléstudományi Doktori Iskola
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-1 of 1

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    The Kodály Concept of Music Education and its Reception in the United States - A Comparative Empirical Study of Selected Music Didactic Content of Hungarian and American Teaching Materials for Kodály-Based Elementary School Music Instruction 

    Funkhauser Matthias (2022-10-11)
    Kodály Zoltán zenenevelési koncepcióját 2017-ben az UNESCO a szellemi világörökség részévé nyilvánította. Kodály koncepciójának különleges jelentősége annak kettős funkciójában rejlik, egyfelől "a népi kultúra ...

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Discover

    AuthorFunkhauser Matthias (1)Subject
    Kodály Concept of Music Education (1)
    Kodály-koncepció (1)
    music education (1)
    Musical Parameters (1)Tanítási anyagok (1)Teaching Materials (1)US-American Adaptation (1)US-amerikai adaptáció (1)Zenei nevelés (1)Zenei paraméterek (1)... View MoreDate Issued2022 (1)Has File(s)Yes (1)

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV