Show simple item record

dc.contributor.authorKandikó, József
dc.date.accessioned2023-10-21T10:47:26Z
dc.date.available2023-10-21T10:47:26Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://pea.lib.pte.hu/handle/pea/44364
dc.description.abstractTörőcsik Mária munkásságának – szerintem – kétségtelenül leginkább meghatározó része az empátia és a marketing fogalmának tudományos értékű összekapcsolása. Későbbi nagyobb munkái, kutatási eredményei és publikációi a fogyasztói magatartásról, a trendekről a self-marketingről is az empátián alapulnak, azt boncolgatják. Remélem az olvasó is elég empatikus ahhoz, hogy egy – a húszas évek mobil- és applikációs technológiájában nem an�- nyira jártas, az online- és mobilmarketingnek inkább megkínlódója, mint támogatója és lelkes felhasználójaként fejtsem ki gondolataimat és kérdéseimet ebben a témakörben. Kiinduló pontom egy idézet az ünnepelt egyik cikkéből, amelyet jelen írásom mottójául is választottam: Mottó: „A profi ember (a marketinges) is laikussá válik akkor, ha nem a munkaszerepében, hanem magánemberként van kitéve más marketingesek „fondorlatainak”. Ugyan „átlát a szitán”, de gyakran már csak az események (pl. a vásárlás lezajlása) után. Alapvető képessége kell legyen egy marketingesnek, hogy meg tudja érteni, elfogadni és kiszolgálni az emberek meghatározott tömegének igényeit” (Törőcsik, 2000).
dc.relation.ispartofhttps://pea.lib.pte.hu/handle/pea/44356
dc.titleKörforgásos marketing
dc.identifier.doi10.15170/EMIM-KTK-2023-23
dc.format.page4


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

  • Nem PTE szerzők [134]
    PTE affiliációval nem rendelkező társszerzők anyagai

Show simple item record