A tantermen kívüli, digitális munkarendre átállt oktatási rendszer kezdeti tapasztalatainak vizsgálata a magyarországi középiskolai tanárok, tanulók és szüleik körében
Elérhetővé téve ekkor | 2023-05-10T07:10:27Z |
Szerző | Csikósné Maczó Edit MTMTID: 10061632 |
Webcím | http://pea.lib.pte.hu/handle/pea/34921 |
Az értekezés nyelve | Magyar |
Az értekezés címe az értekezés nyelvén | A tantermen kívüli, digitális munkarendre átállt oktatási rendszer kezdeti tapasztalatainak vizsgálata a magyarországi középiskolai tanárok, tanulók és szüleik körében |
Az értekezés címe angolul | Examining the initial experiences of the transition to a digital out-of-classroom education system among Hungarian secondary school teachers, students and their parents |
Kulcsszó (Magyar) | digiális oktatás középiskola online tanulás pandémia tanári IKT-kompetencia |
Kulcsszó (Angol) | digiális oktatás középiskola online tanulás pandémia tanári IKT-kompetencia |
Egyetem | Pécsi Tudományegyetem |
Doktori iskola | BTK "Oktatás és Társadalom" Neveléstudományi Doktori Iskola |
Témavezető | DR. HABIL RAJCSÁNYI – MOLNÁR MÓNIKA |