Show simple item record

dc.contributor.authorKepe, Nóra
dc.date.accessioned2022-11-10T08:56:03Z
dc.date.available2022-11-10T08:56:03Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://pea.lib.pte.hu/handle/pea/34503
dc.description.abstractÚj idők járnak, az önimádat korát éljük. Ha körbenézünk online vagy offline, mindenütt hemzsegnek a nárcisztikusok. A következőkben amellett érvelek, hogy legyünk velük megértőek, hiszen 1) szociológiai szempontból a jelenség inkább korunk értékválságára adott válasz, semmint puszta magamutogatás, és ha mindenképp bűnbakot keresünk, 2) okoljuk a marketinget, amely szándékosan felkorbácsolja az érzéseket és várakozásokat azért, hogy aztán az önimádatot kihasználva profitra tegyen szert.hu
dc.relation.ispartofhttps://pea.lib.pte.hu/handle/pea/34497
dc.subjectönimádathu
dc.subjectnárcizmushu
dc.subjectidentitásalkotáshu
dc.subjectértékorientációhu
dc.subjectmarketinghu
dc.subjectkapitalizmushu
dc.titleÖnimádat a fogyasztás dzsungelébenhu
dc.identifier.doi10.15170/ktk-fogyszimp-2022-05


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

  • Nem PTE szerzők [126]
    PTE affiliációval nem rendelkező társszerzők anyagai

Show simple item record