Browsing Janus Pannonius Tudományegyetem by Title
Now showing items 49-68 of 86
-
Nemzetközi marketing
(NYÚL NYOMDAIPARI KFT., 1994)Az átalakuló magyar gazdaság fejlődésének egyik kulcskérdése az, hogy vállalataink milyen teljesítményre lesznek képesek a nemzetközi versenyben. A nemzetközi színtéren való helytállás ma már nemcsak a külkereskedelemben ... -
Oroszország, Ukrajna, Rusz : Fejezetek a keleti szlávok korai történetéből
A könyv bemutatja a ma ismert három keleti szláv nép, a belorusz (fehérorosz), a (nagy)orosz és az ukrán (kisorosz) nép kialakulását, letelepedését, az óorosz államiság létrejöttét. Részletesen tárgyalja a Kijevi Rusz ... -
Statisztika I.
(Carbocomp Kft. Nyomda - Pécs, 1994)A társadalmi-gazdasági folyamatok megismerése, a gazdaság és társadalom hatékony működtetése elképzelhetetlen számszerű információk nélkül. Ezek az információk a döntések magalapozását segítik minden szinten. A kvantitatív ... -
Statisztika II.
(Janus Pannonius Tudományegyetem Közgazdaságitudományi Kar Statisztika és Demográfia Tanszék, 1999)