• Login
    View Item 
    •   DSpace Home
    • PTE Digitális Kiadványtár
    • 1. PTE Egyetemi Kiadványok
    • 1.2. Folyóiratok
    • 1.2.1. A Pécsi Tudományegyetem kiadásában megjelent periodikák
    • Turisztikai és Vidékfejlesztési Tanulmányok (KTK)
    • View Item
    •   DSpace Home
    • PTE Digitális Kiadványtár
    • 1. PTE Egyetemi Kiadványok
    • 1.2. Folyóiratok
    • 1.2.1. A Pécsi Tudományegyetem kiadásában megjelent periodikák
    • Turisztikai és Vidékfejlesztési Tanulmányok (KTK)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Turisztikai és Vidékfejlesztési Tanulmányok, 04. évf., 4. sz., 2019/december (pdf)

    Thumbnail
    View/Open
    4. évf., 4. sz., 2019/december (1.775Mb)
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Kedves Olvasónk! Nagy örömmel ajánljuk a figyelmébe új számunkat! A 2016-os indulásunkkor eltervezettek szerint haladva, a szakmai érdeklődés érezhető erősödése mellett érkeztünk el a IV. évfolyam utolsó számához. A lektoraink gyors munkájának és szerzőink aktivitásának köszönhetően jelen számunk 7 érdekes tanulmánnyal jelenik meg. Az első 5 tanulmány a turizmusmarketing innovatív területeivel, és aktuális kérdéseivel foglalkozik. A változatos témák taglalását az „Influencer marketing a turizmusban” cikkel kezdjük meg. (Szerzők: Kovács András - Lőrincz Attila - Papp Vanda - Veres István). Az utóbbi években több hazai műhely is vizsgálja a generációk eltérő fogyasztói szokásait. Ebbe a sorba illik bele a „Motivált utazók, inspiráció és élménykeresők - avagy az Y generáció utazási szokásainak elemzése” című tanulmány. (Szerzők: Formádi Katalin - Petykó Csilla - Szalók Csilla - Jusztin Márta - Holczerné Szentirmai Ágnes). Szintén a turizmusmarketing egyik újdonságával foglalkozik az „Utazom és mesélek - Az utazók (e)WOM szerepe a Balatonnál” című munka. (Szerzői: Sulyok Judit - Hiezl Kitti). Azt gondoljuk, nyugodtan kijelenthetjük, hogy hiánypótló munka a „Netnográfia alkalmazása a turizmuskutatásban” című tanulmány, amely egy innovatív technológia alkalmazási lehetőségeibe enged bepillantást. (Szerzők: Szücs Krisztián - Lázár Erika- Nagy Ákos). Az édes semmittevésnek vége? Tehetnénk fel a kérdést a hazai lakosság utazási szokásait vizsgálva. A választ „A hazai lakosság utazási motivációjának és szokásainak elemzése az aktív turizmus és a fizikai aktivitás tekintetében” cikk adja meg. (Szerzők: Csapó János-Gonda Tibor) A mostani számunkból sem maradhatnak ki a turisztikai termékfejlesztés kérdésköréhez is kapcsolódó írások. A „Marketingtevékenység és Márkavizsgálat egy tematikus turisztikai útvonal, a Kleine Historische Städte mintáján” című cikk egy ausztriai kulturális turisztikai tematikus út működését elemzi. (Szerző: Wilhelm Kata). A számunkat a „Gyógyítanak, de milyen áron? Fenntarthatóság a magyar gyógyszállodákban”című tanulmánnyal zárjuk. (Szerző: Strack Flórián) Folyóiratunk az idei második szám óta (így jelen számunk is) egyaránt megjelenik online és nyomtatott verzióban is. A nyomtatott verzióból kérésre (korlátozott mennyiségben) postán is tudunk küldeni példányokat az érdeklődő kutatóknak és oktatóknak. A szerkesztőbizottságunk nevében köszönjük a TVT iránti megtisztelő érdeklődését: Gonda Tibor, főszerkesztő és Aubert Antal, a szerkesztőbizottság elnöke
    URI
    http://pea.lib.pte.hu/handle/pea/23516
    Collections
    • Turisztikai és Vidékfejlesztési Tanulmányok (KTK) [18]

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV