Az új történelemérettségi hatása a történelemtanítás megújítására
Elérhetővé téve ekkor | 2010-02-09T09:52:32Z |
Évszám | 2009 |
Szerző | Kaposi József MTMTID: 10031185 |
Webcím | https://pea.lib.pte.hu/handle/pea/983 |
Az értekezés nyelve | Magyar |
Az értekezés címe az értekezés nyelvén | Az új történelemérettségi hatása a történelemtanítás megújítására |
Az értekezés címe angolul | The effect of the new school-leaving exam of history on the reformation of history teaching |
A tézisek címe az értekezés nyelvén | Az új történelemérettségi hatása a történelemtanítás megújítására |
A tézisek címe angolul | The effect of the new school-leaving exam of history on the reformation of history teaching |
Kulcsszó (Magyar) | módszertan történelemérettségi történelemtanítás tudásfelfogás vizsgafejlesztés vizsgakövetelmények |
Kulcsszó (Angol) | approach to knowledge examination developement examination requirements history teaching pedagogic practise school-leaving exam of history |
Tudományterület / Tudományág | Tudományterület::Bölcsésztudományok - Humanities::Neveléstudományok - Teaching |
Egyetem | Pécsi Tudományegyetem |
Doktori iskola | Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola |
Bíráló | Dr. Horváth Zsuzsanna Dr. Závodszky Géza |
A bizottság elnöke | Dr. Forray R. Katalin |
A bizottság tagja | Dr. Bertényi Iván Dr. Kéri Katalin |
Témavezető | Dr. Fischerné Dr. Dárdai Ágnes |
A védés dátuma | 2009-11-17 |