Show simple item record

Elérhetővé téve ekkor2024-08-29T09:58:09Z
Szerző Lázár Erika
MTMTID:
10064733
Webcímhttp://pea.lib.pte.hu/handle/pea/45209
Az értekezés nyelveMagyar
Az értekezés címe az értekezés nyelvénA kiskereskedelmi mobilapplikációk érzelmi hatása a vevőélményre
Az értekezés címe angolulThe emotional impact of retail mobile apps on the customer experience
Absztrakt az értekezés nyelvénA vevőélmény (customer experience) jelentősége az utóbbi években megnövekedett a digitalizáció térnyerésével és a fogyasztói érzelmek szerepének felértékelődésével. A dolgozat célja, hogy megvizsgálja, miként befolyásolják a kiskereskedelmi mobilapplikációk a vásárlók érzelmi élményét, valamint hogyan járulnak hozzá a vevői elégedettség és elköteleződés növeléséhez. A tanulmány innovatív módszertani megközelítésekkel törekszik az érzelmi hatások mérésére, amelyek a hagyományos piackutatási módszerekkel nehezen megragadhatók. Az eredmények rávilágítanak arra, hogy a mobilapplikációk érzelmi élménye meghatározó szerepet játszik a pozitív vevőélmény kialakításában, ami közvetlenül befolyásolja a piaci versenyelőny elérését a kiskereskedelemben.
Kulcsszó (Magyar)érzelmek
érzelmi élmény
kiskereskedelem
mobilapplikáció
vevőélmény
Kulcsszó (Angol)customer experience
emotional experience
emotions
mobile apps
retail
EgyetemPécsi Tudományegyetem
Doktori iskolaKTK Gazdálkodástani Doktori Iskola
TémavezetőSzűcs Krisztián


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record