Show simple item record

Elérhetővé téve ekkor2024-06-10T08:18:23Z
Szerző Kovács Adél
MTMTID:
10074268
Webcímhttp://pea.lib.pte.hu/handle/pea/45107
Az értekezés nyelveMagyar
Az értekezés címe az értekezés nyelvénA DIVATBRAND- KITERJESZTÉS DIMENZIÓI
Az értekezés címe angolulFASHION BRANDSCAPING
Absztrakt az értekezés nyelvénA Fashion brandscaping − A divatbrand-kiterjesztés dimenziói című értekezés a brandfilozófia aspektusából vizsgálja a divat és az épített környezet összefüggéseit. A kutatás olyan specifikus történeti, kortárs és oktatási divatprojektekre fókuszál, amelyekben az interdiszciplináris és holisztikus tervezési szemlélet a brandkörnyezetben kulturális értékeket hordozó, időtálló és ezáltal fenntartható projekteket eredményezett.Az értekezés esettanulmányokon keresztül elemzi a divatértékesítés és a művészet kapcsolatának kialakulását, a brandkultusz megerősödését a divat értékesítési tereibe integrált szórakoztató tevékenységeken keresztül, valamint azokat a divattereket,amelyek a divatbrandek pozícionálásában játszanak elengedhetetlen szerepet. Időkapszulába zárja azokat a metaverzumban létező virtuális tereket, amelyek már nemcsak ránk, hanem virtuális identitásunkra is hatással lesznek. Az értekezés célja, hogy holisztikus tervezésmódszertan feltárásával és felállításával hozzájáruljon az elmélyült tervezés kultúrájához
Kulcsszó (Magyar)divatbrandek
építészet és a divat
értékesítés művészete
holisztikus tervezésmódszertan
interdiszciplináris divatterek
Kulcsszó (Angol)architecture and fashion
fashion brands
holistic design methodology
interdisciplinary fashion spaces
the art of selling
EgyetemPécsi Tudományegyetem
Doktori iskolaMIK Breuer Marcell Doktori Iskola
TémavezetőBorsos Ágnes


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record