A DIVATBRAND- KITERJESZTÉS DIMENZIÓI
Abstract
A Fashion brandscaping − A divatbrand-kiterjesztés dimenziói című értekezés a brandfilozófia aspektusából vizsgálja a divat és az épített környezet összefüggéseit. A kutatás olyan specifikus történeti, kortárs és oktatási divatprojektekre fókuszál, amelyekben az interdiszciplináris és holisztikus tervezési szemlélet a brandkörnyezetben kulturális értékeket hordozó, időtálló és ezáltal fenntartható projekteket eredményezett.Az értekezés esettanulmányokon keresztül elemzi a divatértékesítés és a művészet kapcsolatának kialakulását, a brandkultusz megerősödését a divat értékesítési tereibe integrált szórakoztató tevékenységeken keresztül, valamint azokat a divattereket,amelyek a divatbrandek pozícionálásában játszanak elengedhetetlen szerepet. Időkapszulába zárja azokat a metaverzumban létező virtuális tereket, amelyek már nemcsak ránk, hanem virtuális identitásunkra is hatással lesznek. Az értekezés célja, hogy holisztikus tervezésmódszertan feltárásával és felállításával hozzájáruljon az
elmélyült tervezés kultúrájához