A tartalom kiválasztásának szempontjai és szakaszai. Német és magyar történelemdidaktikai elméletek összehasonlító elemzése
Elérhetővé téve ekkor | 2021-03-20T11:31:47Z |
Szerző | Gyertyánfy András MTMTID: 10056924 |
Webcím | http://pea.lib.pte.hu/handle/pea/23955 |
Az értekezés nyelve | Magyar |
Az értekezés címe az értekezés nyelvén | A tartalom kiválasztásának szempontjai és szakaszai. Német és magyar történelemdidaktikai elméletek összehasonlító elemzése |
Az értekezés címe angolul | The criteria for and the stages of selecting the content of teaching. A comparative analysis of theories in German and Hungarian history didactics |
Kulcsszó (Magyar) | Németország tanári tervezés tantervkészítés tartalomkiválasztás történelemdidaktika |
Kulcsszó (Angol) | content selection curricula making Germany history didactics lesson planning |
Egyetem | Pécsi Tudományegyetem |
Doktori iskola | BTK "Oktatás és Társadalom" Neveléstudományi Doktori Iskola |
Témavezető | Fischerné Dárdai Ágnes Vitári Zsolt |