Alacsony társadalmi-gazdasági státuszú általános iskolák légköre és eredményessége. Fókuszban a reziliens és veszélyeztetett iskolák.
Elérhetővé téve ekkor | 2017-06-19T11:40:47Z |
Szerző | Széll Krisztián MTMTID: 10021427 |
Webcím | https://pea.lib.pte.hu/handle/pea/16402 |
Az értekezés nyelve | Magyar |
Az értekezés címe az értekezés nyelvén | Alacsony társadalmi-gazdasági státuszú általános iskolák légköre és eredményessége. Fókuszban a reziliens és veszélyeztetett iskolák. |
Az értekezés címe angolul | CLIMATE AND EFFECTIVENESS IN PRIMARY SCHOOLS WITH A LOW SOCIO-ECONOMIC STATUS In focus: resilient and vulnerable schools |
Kulcsszó (Magyar) | iskolai eredményesség iskolai légkör pedagógiai és módszertani kultúra reziliencia társadalmi-gazdasági státusz |
Kulcsszó (Angol) | pedagogical and methodological culture resilience school climate school effectiveness socio-economic status |
Egyetem | Pécsi Tudományegyetem |
Doktori iskola | BTK "Oktatás és Társadalom" Neveléstudományi Doktori Iskola |
Témavezető | Forray R. Katalin |