Show simple item record

Elérhetővé téve ekkor2013-11-05T08:20:52Z
Évszám2009
Szerző Israel Boxer
MTMTID:

Webcímhttps://pea.lib.pte.hu/handle/pea/801
Az értekezés nyelveAngol
Az értekezés címe az értekezés nyelvénThe Connection between Perceived Service Innovation, Service Value, Emotional Intelligence, Customer Commitment and Loyalty in B2BThe Case of Orian
A tézisek címe az értekezés nyelvénThe Connection between Perceived Service Innovation, Service Value, Emotional Intelligence, Customer Commitment and Loyalty in B2BThe Case of Orian
Kulcsszó (Magyar)érzelmi intelligencia
lojalitás
szolgáltatásérték
szolgáltatás innováció
vállalatközi piac
Kulcsszó (Angol)B2B
emotional intelligence
loyalty
service innovation
service value
Tudományterület / TudományágTudományterület::Társadalomtudományok - Social sciences::Gazdálkodás és szervezéstudományok - Bussiness and management
EgyetemPécsi Tudományegyetem
Doktori iskolaGazdálkodástani Doktori Iskola
BírálóDr. Hetesi Erzsébet
Dr. Mandják Tibor
A bizottság elnökeDr. Hoványi Gábor
A bizottság tagjaDr. Lányi Beatrix
Dr. Szakály Zoltán
TémavezetőDr. Rekettye Gábor
A védés dátuma2010-09-09


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record